فرمانداران برتر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

  پیک ملت،  سید علی احمدزاده از فرمانداران گچساران و چرام به عنوان دو فرماندار برتر استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱ تجلیل کرد. به گزارش پیک ملت،  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: ضریب بالای امنیت در شهرستان گچساران در ایام گذشته مثال زدنی و قابل تقدیر است. وی عنوان کرد:

کد خبر : 35417
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
فرمانداران برتر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

 

پیک ملت،  سید علی احمدزاده از فرمانداران گچساران و چرام به عنوان دو فرماندار برتر استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱ تجلیل کرد.
به گزارش پیک ملت،  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: ضریب بالای امنیت در شهرستان گچساران در ایام گذشته مثال زدنی و قابل تقدیر است.
وی عنوان کرد: یکی از دلایل آرامش و امنیت این شهرستان همکاری خوب شورای تامین و همراهی مردم با فرماندار بوده است.
دکتر احمدزاده با بیان اینکه، فرماندار چرام یکی دیگر از فرمانداران موفق استان در سال جاری است، عنوان کرد: در سیل مانسون که تابستان امسال رخ داد به همراه وزیر کشور به منطقه طسوج آمدیم، بخشدار چرام بود اما فرماندار حضور نداشت و گفتند آقای دکتر توفیقان از شب گذشته در ارتفاعات ساورز همراه عشایر بوده و حتی نتوانست خودش را به برنامه وزیر کشور برساند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: کارهای خوب و مجاهدانه فرماندار چرام، در ایجاد و حفظ امنیت و آرامش شهرستان و پروژه هایی که در شهرستان به سرانجام رسید قابل تقدیر است.
وی با اشاره به کلنگ زنی پتروشیمی اوره و آمونیاک چرام در سفر دولت به استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: فرمانداران در سال جدید تلاش های خود را چند برابر کنند و بیشتر از سال جاری خدمت به مردم را در دستور کار قرار دهند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.