آزاد سازی ۹۹۷۳ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان دنا

پیک ملت، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف اراضی ملی به میزان ۹۹۷۳ متر مربع در پلاک روستای تمنک شهرستان دنا خبرداد. به گزارش پیک ملت؛  سرهنگ جانی نسب افزود: فردی بدون در نظر گرفتن اصل ۴۵ قانون اساسی و رعایت مواد ۱و۲ قانون ملی شدن جنگل‌ها، مراتع و

کد خبر : 34869
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
آزاد سازی ۹۹۷۳ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان دنا

پیک ملت، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف اراضی ملی به میزان ۹۹۷۳ متر مربع در پلاک روستای تمنک شهرستان دنا خبرداد.

به گزارش پیک ملت؛  سرهنگ جانی نسب افزود: فردی بدون در نظر گرفتن اصل ۴۵ قانون اساسی و رعایت مواد ۱و۲ قانون ملی شدن جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور اقدام به تخریب و تصرف ۹۹۷۳ متر مربع در پلاک روستای تمنک شهرستان دنا کرده بود.

سرهنگ جانی نسب با بیان اینکه اراضی تصرف شده با توجه به موقعیت منطقه از ارزش بالایی برخوردار است گفت: به استناد تبصره ذیل ماده۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور توسط یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان این اراضی رفع تصرف شد.

وی با اشاره به اینکه گشت‌زنی نیرو‌های منابع طبیعی برای حفاظت از اراضی ملی به صورت مستمر ادامه دارد اضافه کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان کمترین تصرفات را با جدیت دنبال و با متخلفان در چارچوب قوانین و مقررات قاطعانه برخورد می‌کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد مشارکت مردم در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی را موثر دانست و گفت: یگان حفاظت منابع طبیعی استان به صورت شبانه روزی و در ایام تعطیل هم آماده دریافت و بررسی هرگونه اخبار درخصوص تخریب و تصرف اراضی ملی است.

سرهنگ جانی نسب افزود: انتظار می‌رود مردم در صورت مشاهده تخریب و تصرف اراضی ملی با شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ تماس بگیرند تا با متخلفان برخورد قاطع و بازدارنده شود.

وی در پایان از دادستان محترم شهرستان دنا و پرسنل انتظامی شهرستان مربوطه درجهت همکاری لازم تقدیر و تشکر کرد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.