آغاز بارش برف در مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد

پیک ملت، بارش برف در مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد از بامداد امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد. به گزارش پیک ملت، مدیرکل هواشناسی این استان از آغاز بارش برف در مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: بارش شدید برف در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، مارگون و مناطق سردسیری شهرستان‌های کهگیلویه و

کد خبر : 34786
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
آغاز بارش برف در مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد

پیک ملت، بارش برف در مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد از بامداد امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش پیک ملت، مدیرکل هواشناسی این استان از آغاز بارش برف در مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: بارش شدید برف در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، مارگون و مناطق سردسیری شهرستان‌های کهگیلویه و چرام از بامداد امروز آغاز شده است.
علی کرمی افزود: برف در ارتفاعات این شهرستان‌ها و مناطق کوهستانی و همچنین در سطح شهر‌های یاسوج، سی سخت و مارگون در حال بارش است.
کرمی اضافه کرد: به رانندگان و مسافران توصیه می‌شود در صورت سفر حتما لباس گرم و آذوقه کافی به همراه داشتنه باشند و خودروی خود را نیز به زنجیر چرخ مجهز کنند.
وی اضافه کرد: در بارش‌های ۷۲ ساعت گذشته بیشترین بارش با ۲۵۰ میلی‌متر در لوداب بویراحمد و کمترین بارش‌ها با ۶۵ میلی‌متر در گچساران به ثبت رسید.
مدیرکل هواشناسی این استان گفت:  تا دیروز در یاسوج ۱۲۵ میلی‌متر باران ثبت شد، ضمن اینکه ۲۲۲ میلی‌متر باران بیشتر از سال گذشته در یاسوج باریده است‌.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.