آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه سوم توسعه کمی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش قرار گرفت

  پیک ملت؛ وزیر آموزش و پرورش با اهدای لوح تقدیر به مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از این رتبه استان در حوزه توسعه کمی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش قدردانی به عمل آورد. به گزارش پیک ملت؛ آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد توانست رتبه ای درخور و شایسته در

کد خبر : 33795
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه سوم توسعه کمی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش قرار گرفت

 

پیک ملت؛ وزیر آموزش و پرورش با اهدای لوح تقدیر به مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از این رتبه استان در حوزه توسعه کمی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش قدردانی به عمل آورد.
به گزارش پیک ملت؛ آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد توانست رتبه ای درخور و شایسته در زمینه رشد توسعه کمی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در سال تحصیلی ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته دریافت کند.

در همین خصوص یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با اهدای لوح تقدیر به مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از این رتبه استان در حوزه توسعه کمی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش قدردانی به عمل آورد.

با این رتبه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نشان داد که برای پویایی رشته‌های فنی و حرفه‌ای و تلاش برای کارآموزی و حرفه‌آموزی دانش‌آموزان و آینده سازان استان برنامه دارد.

گفتنی است : در سال های اخیر دانش آموزان رویکرد بیشتری نسبت به رشته تجربی داشتند و بیم آن می‌رفت که رشته های فنی و حرفه‌ای و همچنین کاردانش مورد توجه دانش آموزان قرار نگیرد که خوشبختانه با برنامه ریزی منسجم واصولی در بحث هدایت تحصیلی در سال جاری شاهد رشد ۳۰ درصدی تحصیل دانش آموزان در هنرستانهای فنی وحرفه ای و کاردانش در کهگیلویه وبویراحمد بوده ایم.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.