اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای آسفالت معابر روستایی کهگیلویه و بویراحمد

پیک ملت، به گفته مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد ، هم اکنون زیر سازی و آسفالت ۲۰ روستا در مناطق مختلف این شهرستان انجام شده است. به گزارش پیک ملت، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار روستایی در زمینه قیر برای زیر سازی و

کد خبر : 33248
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای آسفالت معابر روستایی کهگیلویه و بویراحمد

پیک ملت، به گفته مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد ، هم اکنون زیر سازی و آسفالت ۲۰ روستا در مناطق مختلف این شهرستان انجام شده است.

به گزارش پیک ملت، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار روستایی در زمینه قیر برای زیر سازی و آسفالت روستا‌های استان در نظر گرفته شد، گفت: سال گذشته بیش از ۶ هزار تن قیر برای آسفالت معابر روستایی استان در نظر گرفته شد که ۱۰۰ درصد جذب شده است.
عمادی با اشاره به اینکه با این میزان قیر رایگان بیش از یک میلیون متر مربع از معابر ۱۰۰ روستایی این استان از سال گذشته تاکنون آسفالت و بهسازی شد، افزود: این استان جز پنج استان برتر از لحاظ جذب قیر در کشور است.
 وی بیان کرد: بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ روستای در استان وجود دارد که از این تعداد ۷۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار است که طرح هادی آن‌ها تهیه شده و طرح هادی در روستا‌های زیر ۲۰ خانوار استان هم اکنون در دست اجرا است.
به گزارش پیک ملت، به نقل از صدا و سیما ،مدیرکل بنیاد مسکن استان یادآور شد: طرح‌های هادی در قالب بهبود محیط روستایی، بالابردن سطح استاندارد‌های زندگی، توسعه خدمات‌رسانی به روستائیان و افزایش رضایتمندی ساکنان این مناطق اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه امسال ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر روستایی گچساران با قیر رایگان آسفالت شد، ادامه داد: آسفالت این میزان معابر روستایی با بیش از یکهزار ۳۶ تن قیر رایگان در سالجاری انجام شد.
عمادی اضافه کرد: هم اکنون زیر سازی و آسفالت ۲۰ روستا در مناطق مختلف این شهرستان انجام شده است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.