مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس: ۲۳۲ مدرسه کانکسی در کهگیلویه و بویراحمد

پیک ملت، حسینی نیک گفت: ۲۳۲ مدرسه کانکسی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و تلاش می‌شود با مدرسه سازی، این مدارس جمع آوری شود. به گزارش پیک ملت، وی در جمع خیرین مدرسه ساز در یاسوج ادامه داد: تاکنون ۳۶ مدرسه از این تعداد جمع آوری شده و ۲۲ مدرسه کانکسی نیز تا پایان امسال جمع آوری می‌شود. رضا

کد خبر : 33245
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس: ۲۳۲ مدرسه کانکسی در کهگیلویه و بویراحمد

پیک ملت، حسینی نیک گفت: ۲۳۲ مدرسه کانکسی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و تلاش می‌شود با مدرسه سازی، این مدارس جمع آوری شود.

به گزارش پیک ملت، وی در جمع خیرین مدرسه ساز در یاسوج ادامه داد: تاکنون ۳۶ مدرسه از این تعداد جمع آوری شده و ۲۲ مدرسه کانکسی نیز تا پایان امسال جمع آوری می‌شود.
رضا حسینی نیک بیان اینکه در این مدارس ۳۰۰ دانش آموز در حال تحصیل هستند، گفت: تا پایان سال جاری مدارس کانکسی که بیش از ۱۰ دانش آموز دارند، جمع آوری می‌شود.
وی با اشاره به نقش مهم خیران در مدرسه سازی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: به همت خیران مدرسه ساز، مدرسه ۹ کلاسه خیرساز در منطقه سرآبتاوه یاسوج ساخته شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: این مدرسه با کمک خیران با اعتبار صد میلیارد ریال و با مساحت هزار و ۳۵ متر در روستای «پشت گر سرابتاوه» یاسوج افتتاح شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.