بیانیه مرکز وکلای قوه قضائیه کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

پیک ملت، مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه ای از آحاد مردم جهت شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه دعوت کرد.                               به گزارش پیک ملت، به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات مردمی مرکز وکلای قوه

کد خبر : 33204
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۲۹
بیانیه مرکز وکلای قوه قضائیه کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

پیک ملت، مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه ای از آحاد مردم جهت شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه دعوت کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پیک ملت، به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات مردمی مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد، در متن پیام کورش قنبری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم | یوم الله ۱۳ آبان حماسۀ بزرگ ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی که در حافظۀ ملت انقلابی و بصیر ایران، روزی اثرگذار و فراموش‌نشدنی است.

گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان ماه موجب تقویت روحیه استکبار ستیزی و ارتقای نسل های نوجوان و جوان انقلاب نسبت به سیاست های ظالمانه آمریکا در ایجاد تنش و بحران در ایران اسلامی خواهد شد و همچنین زمینه اتحاد و همبستگی مردم عزیزمان در دفاع از آرمان های انقلاب را فراهم خواهد آورد.

یکی از دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی، عدالت خواهی و مبارزه با استکبار است، یکی از نمادهای آن یوم الله سیزدهم آبان ماه بوده که در تقویم انقلاب اسلامی یکی از روزهای تاریخی سه رویداد مهم؛ نطق تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و تبعید ایشان، شهادت شهدای دانش آموز و تسخیر لانه ی جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام است و به همین دلایل روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

سیزدهم آبان ماه یادآور اوج خباثت دشمنان قسم خورده این کشور و مظلومیت و حقانیت ملت ایران اسلامی است که انقلاب شکوهمند اسلامی ملت عزیز ایران با زعامت و رهبری امامین انقلاب گردنه های سخت و خطرناکی را گذرانده و امروز افکار باطل مستکبرین، جهانخواران و مشرکین پلید آنها نخواهد توانست خللی گرچه اندک در اراده ی آهنین و محکم ملت مبنی بر اتصال به انقلاب جهانی حضرت بقیه الله الاعظم ایجاد نمایند.

جوانان عزیزمان می‌دانند که آمریکا نه تنها همسایگان خود بلکه تمام دنیا را تهدید می‌کند و معاهدات بین‌المللی را هرجا که مصلحت اقتضا کند، نقض می‌کند؛ از جمله خصمانه ترین اقدامات ایالات متحده آمریکا که اقدامی تروریستی و متناقض با قانون حقوق بین الملل محسوب می‌شود ترور سردار شهید قاسم سلیمانی بود، از دیگر اقدامات ظالمانه، تحریم های بهداشتی و دارویی که از نیازهای اساسی مردم محسوب می‌شود، توسط مدعی دروغین حقوق بشر اجرا گردید.

مطابق کنوانسیون ۱۹۶۳ وین، سفارتخانه‌های خارجی باید به قوانین کشور میزبان احترام بگذارند و در امور داخلی آن دخالت نکنند؛ این نکته در ماده ۴۱ کنوانسیون ذکر شده است ولی آمریکایی‌ها سال‌ها این ماده را نقض می‌کردند.

در سال ۳۲ کودتا و حکومت ایران را تغییر دادند که جرم بزرگ‌تری از دخالت در امور داخلی است و تمام خاطرات سفرای آمریکایی در این سال‌ها یا همین اسناد لانه جاسوسی در دسترس است و از این جهت آمریکایی‌ها عملا برای سالیان متمادی، از کنوانسیون ۱۹۶۳ وین خارج شده بودند و در کنوانسیون نبودند.

زمانی که به این شکل بسیار گسترده آمریکا کنوانسیون را نقض کرد دیگر نمی‌تواند ادعا کرد که کنوانسیون را اجرا کنید، تعرض به سفارتخانه امری خلاف است منتها آن ساختمان، از کارکرد عادی یک ساختمان سفارتخانه خارج و بر اساس هزاران مدرک سال‌ها تبدیل به مرکز سناریونویسی برای براندازی و اقدامات مرتبط با آن یا همان لانه جاسوسی شده بود.

کاری که دانشجویان انجام دادند از نظر عقلی، قانونی و از نظر سیاسی بسیار مهم و قابل قبول بود به همین دلیل امام (ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم خواندند که مهمتر از انقلاب اول است.

مدعی دروغین حقوق بشر با اقدامات تجاوز آمیز و با استفاده از سلاح‌های خطرناک، در طول ۵ دهه اخیر، رژیم خود را تهاجمی طراحی کرده و بر اساس مستندات موجود از تروریسم در سراسر جهان پشتیبانی کرده است که نمونه‌های آن در عراق، افغانستان، شیلی، کوبا، گواتمالا و ده‌ها کشور دیگر موجود است.

مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، یاد و خاطره شهدای دانش آموز و شهدای حمله تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی الکاظم(ع)، از همه ی آحاد مردم به ویژه وکلا و کارآموزان عضو مرکز وکلای قوه قضائیه برای حضور گسترده در راهپیمایی عظیم مردمی سیزدهم آبان ماه دعوت به عمل آورده تا بار دیگر علاوه بر نمایش اتحاد و انسجام در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب، انزجار و تنفر خود را از اقدامات دشمنان نظام و فریب خوردگان آنان در حوادث اخیر اعلام نماییم و نشان خواهیم داد که با تمام توان از کیان انقلاب اسلامی دفاع و به احدی اجازه نخواهیم داد همدلی و وحدت امت اسلامی مان را خدشه دار سازد.

کورش قنبری مرداسی
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.