اهداء ۶۷ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد شهرستان لنده

پیک ملت، به گفته مدیر کمیته امداد شهرستان لنده ، این اقلام شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است. به گزارش پیک ملت، بصیری فرد با بیان اینکه تمامی اقلام جهیزیه ایرانی و کالای های تولید داخل است است، افزود: این سری جهیزیه با اعتباری دو میلیارد تومان تهیه و اهداء شد

کد خبر : 33181
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
اهداء ۶۷ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد شهرستان لنده

پیک ملت، به گفته مدیر کمیته امداد شهرستان لنده ، این اقلام شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است.

به گزارش پیک ملت، بصیری فرد با بیان اینکه تمامی اقلام جهیزیه ایرانی و کالای های تولید داخل است است، افزود: این سری جهیزیه با اعتباری دو میلیارد تومان تهیه و اهداء شد .

وی گفت: پرداخت کمک به مددجویان، تأمین هزینه درمانی و کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و تربیتی به مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویی و تسهیل سنت ازدواج مددجویان از جمله خدماتی است که به مددجویان ارائه می‌شود.
مدیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در شهرستان لنده هم گفت: بنیاد علوی به منظور تحکیم بنیان خانواده و فراهم نمودن زمینه ازدواج آسان برای مددجویان کمیته امداد، از سال ۹۸ تاکنون بیش از دو میلیاردو پانصد میلیون تومان به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد کمک کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.