راه اندازی صندوق بیمه بیماران خاص در کهگیلویه و بویراحمد

پیک ملت، به گفته مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با تاسیس این صندوق ۲۶ نوع بیماری تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرد. به گزارش پیک ملت،  مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی صندوق بیمه بیماران خاص در استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و

کد خبر : 33159
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
راه اندازی صندوق بیمه بیماران خاص در کهگیلویه و بویراحمد

پیک ملت، به گفته مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با تاسیس این صندوق ۲۶ نوع بیماری تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرد.

به گزارش پیک ملت،  مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی صندوق بیمه بیماران خاص در استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا هیچ فرد فاقد پوشش بیمه‌ای در استان باقی نماند.
کیان دهرابپور افزود:حدود ۹۵ درصد مردم استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند و ۶۷ مرکز، ۱۲۰ پزشک و ۶۰ ماما در این زمینه ارائه خدمات رسانی می کنند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم با تبریک فرارسیدن هفته بیمه سلامت به تلاشگران و خدمتگزاران این عرصه، بر پوشش بیمه‌ای فراگیر، گسترش خدمات الکترونیکی و پوشش فراگیر هزینه‌های درمانی و دارویی بیمه شدگان به خصوص بیماران سخت علاج تاکید کرد.
علی احمدزاده بر استقرار اداره بیمه سلامت در شهرستان‌های فاقد این اداره در استان تاکید کرد و اظهار داشت: برای استقرار بیمه سلامت در شهرستان‌ها در مرکز کشور پیگیر خواهم شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.