۱۰۰۰ نیازمند کهگیلویه و بویراحمدی صاحب خانه می‌شوند

پیک ملت، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار نیازمند تحت پوشش این نهاد انقلابی صاحب خانه می‌شوند. به گزارش پیک ملت،  قباد مبشری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک هزار مسکن با همکاری سپاه فتح، بنیاد مستضعفان و مسکن و شهرسازی

کد خبر : 32976
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
۱۰۰۰ نیازمند کهگیلویه و بویراحمدی صاحب خانه می‌شوند

پیک ملت، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار نیازمند تحت پوشش این نهاد انقلابی صاحب خانه می‌شوند.

به گزارش پیک ملت،  قباد مبشری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک هزار مسکن با همکاری سپاه فتح، بنیاد مستضعفان و مسکن و شهرسازی برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این تعداد مسکن هم اکنون در حال ساخت است، عنوان کرد: ساخت سه هزار خانه برای خانواده‌های مددجو در چهار سال نخست دولت سیزدهم در کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی شده که هم اکنون ساخت یک هزار واحد آن در دست اجرا است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سه هزار و ۳۷۰ نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان بدون مسکن و یا زمین برای ساخت خانه هستند.

مبشری تصریح کرد: این تعداد شامل ۲ هزار و ۸۵ نفر ساکن مناطق شهری و یک هزار و ۲۸۵ نفر نیز ساکن روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.