همزمان با اولین روز هفته ملی کودک؛ زنگ گرامیداشت آغاز هفته کودک در مدارس شهرستان بویراحمد نواخته شد

  پیک ملت، همزمان با اولین روز هفته ملی کودک، با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان ، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ،مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد ،ویژه برنامه زنگ آغاز هفته ملی کودک با برنامه های متنوع در مدرسه ابتدایی هاجر یاسوج نواخته شد. به گزارش پیک ملت،

کد خبر : 32968
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
همزمان با اولین روز هفته ملی کودک؛  زنگ گرامیداشت آغاز هفته کودک در مدارس شهرستان بویراحمد نواخته شد

 

پیک ملت، همزمان با اولین روز هفته ملی کودک، با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان ، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ،مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد ،ویژه برنامه زنگ آغاز هفته ملی کودک با برنامه های متنوع در مدرسه ابتدایی هاجر یاسوج نواخته شد.

به گزارش پیک ملت، مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با تبریک هفته کودک به همه کودکان خوب این سرزمین گفت: کودکان مهمترین سرمایه های ملی هر جامعه ای هستند وآینده هر ملتی در دست همین کودکان امروزی است.
حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه احترام به کودکان و رعایت حقوق آنها مورد تاکید آموزه های دینی در نظام اسلامی است گفت: رشد و تکامل همه جانبه کودکان نیازمند افزایش مهارت و آگاهی به کودکان است و لازم است بستر رابرای نشاط و شادابی کودکان بیش از پیش فراهم کنیم.
وی مراقبت های فکری و مهارتی و تقویت دامنه تعلیم و تربیت کودکان را گنجی برای آینده کشور دانست و از مدیران مدارس و معلمان خواست در آموزش کودکان برای پرورش نسلی پویا و اثرگذار برای جامعه کوشا باشند.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین گفت: مطابق تعریف کنوانسیون حقوق کودک سازمان ملل متحد، کودک به هر فرد زیر ۱۸سال در جامعه اطلاق می‌شود.
عیسی حسنی گفت: کودکان به واسطه شرایط سنی محدودیت‌های طبیعی و اجتماعی خود نیاز به حمایت قانون‌گذار، والدین و جامعه دارند از این رو توجه اصولی به گذر از دوران کودکی رسالت خطیری است که مسئولان برای رعایت حقوق آنها باید برنامه ریزی و سرمایه گذاری هدفمند داشته باشند.
وی آشنایی با حقوق کودکان را نیازمند آموزش و تربیت صحیح در مدرسه و خانواده دانست و بر توجه بیشتر به حجاب در دوران کودکی تاکید کرد.
در این آیین سرود سلام فرمانده به شکل دست جمعی اجرا و بیانیه کنوانسیون دفاع از حقوق کودکان توسط یکی از دانش آموزان پیشتیاز سازمان دانش آموزی قرائت گردید ودرپایان زنگ هفته کودک نواخته شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.