مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: فرهنگ را بعنوان اولویت جدی قرار دهیم تا با برنامه ریزی به اقتصادی پویا برسیم

پیک ملت،  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان کهگیلویه با تربیت هنرمندان بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر، سرامد استان است. به گزارش پیک ملت، به نقل از مهر، امین درخشان ظهر سه شنبه در جلسه معارفه رئیس جدید اداره ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به فرهنگ دیار کهگیلویه بزرگ

کد خبر : 32929
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: فرهنگ را بعنوان اولویت جدی قرار دهیم تا با برنامه ریزی به اقتصادی پویا برسیم

پیک ملت،  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان کهگیلویه با تربیت هنرمندان بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر، سرامد استان است.

به گزارش پیک ملت، به نقل از مهر، امین درخشان ظهر سه شنبه در جلسه معارفه رئیس جدید اداره ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به فرهنگ دیار کهگیلویه بزرگ افزود: اینجا جمع بزرگ، فرهیخته، اهل فرهنگ و هنر است که ریشه‌ای به درازای تاریخ در فرهنگ و تاریخ داشت و مهد پرورش مفاخر بزرگی از جمله آمیر احمد تقوی است.

وی همچنین از زنده یاد حسین پناهی و سید قادر لاهوتی بعنوان عناوینی بزرگ در عرصه بین المللی وحوزه فرهنگ و ادب نام برد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید بر اهمیت و دغدغه مسائل فرهنگی بیان داشت: امروز بدون تردید همه معادلات جهانی در حوزه‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و سیاسی بر مدار و اساس نگرش فرهنگ می چرخد.

درخشان فرهنگ را پایه و اساس اقتصاد دانست و ابراز داشت: فرهنگ را بعنوان اولویت جدی قرار دهیم تا با برنامه ریزی به اقتصادی پویا برسیم

وی افزود: هویت، عزت، اقتدار ملی هر جامعه به بعد فرهنگی بر می‌گردد و سالانه شاهد آثار و تولیدات خوبی از سوی هنرمندان در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دغدغه مسائل فرهنگی را از مهمترین مؤلفه‌ها دانست و گفت: کهگیلویه در حوزه فرهنگ با تربیت هنرمندانی بزرگ در حوزه فرهنگ و هنر سرامد استان است.

درخشان نگاه خود به حوزه فرهنگ و هنر در شرایط جدید را حول محور زیر ساخت، مخاطب، آموزش و تولید عنوان کرد و گفت: سیاست‌ها و اهداف ما در این است که به حوزه فرهنگ توجه و نگاه ویژه ای داشته باشیم.

درخشان با اشاره به دوره مدیریت ۸ ساله مدیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه افزود: کاظمی جو هیچ گاه دچار روز مرگی و سایه افکندن سیاست بر خدمتش نشد و یک هنرمند متخصص، مدیر اجرایی خوب و تمام عیار بدلیل ارتباط با فرهنگ و هنر بود.

وی دوران مدیریت کاظمی جو را منشأ خدمات و تلاش‌های زیادی دانست و بیان داشت: با وجود نبود زیر ساخت‌های فرهنگی و هنری، فعالیت‌های فرهنگی در این شهرستان قطع نشد.

درخشان بیان داشت: امروز فعال‌ترین جریان فرهنگی هنری در خطه جنوب در شهرستان کهگیلویه است که بدون تردید بخش از آن حاصل تلاش این مدیر بود.

درخشان همچنین انتخاب مدیریت جدید فرهنگ و ارشاد کهگیلویه را فاقد نگاه سیاسی خواند و ابراز داشت: وی، با هدف تقویت رسالت فرهنگی و با توجه به ارتباط خوبی که با اهالی فرهنگ و هنر داشت، منصوب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم ایرج کاظمی جو تکریم و عبدالکریم عبودی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه منصوب شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.