مسئولان امر با اغتشاشگران بدون مماشات برخورد کنند

پیک ملت، امام جمعه یاسوج با تاکید بر اینکه اتفاقات اخیر اعتراض نیست بلکه اغتشاش محسوب می‌شود، گفت: نظام استکباری مانند فتنه‌های دیگر بازهم شکست خواهد خورد. به گزارش پیک ملت،  امام جمعه یاسوج با بیان اینکه در روزهای اخیر با شبه افکنی و با دست های آشکار و پنهان از یک حادثه درصدد تضعیف

کد خبر : 32864
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۲۲
مسئولان امر با اغتشاشگران بدون مماشات برخورد کنند

پیک ملت، امام جمعه یاسوج با تاکید بر اینکه اتفاقات اخیر اعتراض نیست بلکه اغتشاش محسوب می‌شود، گفت: نظام استکباری مانند فتنه‌های دیگر بازهم شکست خواهد خورد.

به گزارش پیک ملت،  امام جمعه یاسوج با بیان اینکه در روزهای اخیر با شبه افکنی و با دست های آشکار و پنهان از یک حادثه درصدد تضعیف ارزش برآمدند، افزود: بر فرض، اگر قصوری در حادثه مهسا امینی باشد باید اموال عمومی و مساجد و حسینیه ها تار و مار شود؟ پس جایگاه قانون کجا است؟

وی تاکید کرد: نمی پذیریم نیروی انتظامی ما مورد حمله قرار گیرد ادامه داد: کسانی که به نیروی انتظامی حمله می کنند باید شناسایی و دستگیر شوند.
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه باید با قدرت و توان با کسانی که مخل نظم و امنیت هستند برخورد شود شرکت در این تجمعات را جرم عنوان کرد و از دستگاه قضا خواست با شرکت کنندگان در این تجمعات بدون مماشات برخورد شود.
امام جمعه شهر یاسوج گفت: خانمی قانون خدا را رعایت نکرد و تذکری به وی داده شد اما حادثه ای برای وی رخ داد که همه اندوهگین شدند؛ اما دلیلی ندارد این موضوع سبب آشوب و حادثه شود؛ در این حادثه دست استکبار و استعمار آشکار و مشخص است.

وی با گرامی داشت و یاد خاطره شهدا در دوران دفاع مقدس و همه رزمندگان و ایثارگران گفت: شهدا و رزمندگان افتخار آفریدند و ما امروز بر سفره امنیت، شرافت آنها متنعم می شویم.
آیت الله حسینی اضافه کرد: اگر آنها نبودند شکوه، عظمت و امنیت امروز را نداشتیم و اگر مجاهدت های آنها نبود این کشور ابزار دست استعمار‌ و استکبار شده بود و این کشور به سوی نابودی می رفت.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.