فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بویراحمد خبرداد؛ ۶۰۰ رزمنده دفاع مقدس تجلیل می شوند

پیک ملت، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بویراحمد از اجرای ۳۶ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبرداد و گفت؛ در همایش پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت از ۶۰۰ رزمنده شهرستان بویراحمد تجلیل می شود. به گزارش پیک ملت، سرهنگ انوری فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح

کد خبر : 32812
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بویراحمد خبرداد؛ ۶۰۰ رزمنده دفاع مقدس تجلیل می شوند

پیک ملت، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بویراحمد از اجرای ۳۶ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبرداد و گفت؛ در همایش پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت از ۶۰۰ رزمنده شهرستان بویراحمد تجلیل می شود.

به گزارش پیک ملت، سرهنگ انوری فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود؛  انگیزه مردم ما در دفاع از میهن اسلامی، انگیزه دینی و اعتقادی بود. برخورد کشور ما با اسرا مطابق با فرامین الهی و انسانی بود.

سرهنگ انوری گفت: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین و نورانی‌ترین صحنه‌هایی بود که ملت در دفاع از انقلاب اسلامی رقم زدند. لذا وظیفه داریم که فرهنگ ایثار و شهادت آن دوران طلایی را به بهترین شکل ترویج و گسترش دهیم.

فرمانده ناحیه بویراحمد اجرای ۳۶ عنوان برنامه و بیش از ۳۰۰ ریز برنامه در طول هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان بویراحمد  را از برنامه های این هفته ذکر کرد و بیان داشت: همایش پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، ۳۰ شهریور ماه در سالن دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود که در این همایش از ۶۰۰ نفر از رزمندگان و پیشکسوتان جنگ تحمیلی تجلیل خواهد شد و از صحبت‌های مقام معظم رهبری بهره خواهند برد.
فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد گفت: ۳۱ شهریور ماه، رژه نیروهای مقتدر مسلح برگزار می‌شود و قریب به ۸ گردان از بسیجیان در این برنامه، رژه حماسی خواهند داشت.
غبارروبی گلزار مطهر شهدا، حضور دسته‌جمعی رزمندگان، بسیجیان و جانبازان در خطبه‌های نماز جمعه، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، نشست‌های بصیرتی، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، دیدار با ائمه جمعه، پیاده‌روی خانوادگی و برگزاری ویژه برنامه‌های به‌مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا(ع) از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس بود که سرهنگ حسین انوری فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد به آن اشاره کرد.
وی در ادامه از برگزاری همایش سرباز طراز انقلاب اسلامی در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این همایش ۴ مهرماه در حسینیه ثارالله برگزار خواهد شد و از سربازان نمونه تجلیل می‌شود و خانواده‌های معظم شهدای سربازان نمونه نیز مورد بازدید و سرکشی قرار می‌گیرند.
سرهنگ انوری فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد نقش اصحاب رسانه را در ترویج فرهنگ شهادت و ایثار مهم دانست و گفت: کارهای خوبی از جمله؛ برگزاری راهیان نور برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار انجام گرفته است. اما می‌طلبد که همه نهادها و ادارات که بودجه فرهنگی دریافت می‌کنند، پای کار بیایند و در این راستا کار کنند.
وی تاکید کرد: شاید آنگونه که شایسته بوده، نتوانستیم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهیم تا این گسست بین نسلی برداشته شود. چرا که اگر شهدای عزیز ما نبودند که این عزت را برای سرزمین ما به ارمغان آوردند، مشخص نبود چه سرنوشتی داشته باشیم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.