معاون تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مشاور امور فرهنگی شورای هیئت‌های مذهبی کشور شد

  پیک ملت، با حکم رئیس شورای هیئات مذهبی کشور معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان مشاور امور فرهنگی و تبلیغی شورای هیئت‌های مذهبی کشور منصوب شد. به گزارش پیک ملت، طی حکمی از سوی رئیس شورای هیئات مذهبی کشور حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی‌نیا معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان مشاور امور فرهنگی و تبلیغی

کد خبر : 32551
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
معاون تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مشاور امور فرهنگی شورای هیئت‌های مذهبی کشور شد

 

پیک ملت، با حکم رئیس شورای هیئات مذهبی کشور معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان مشاور امور فرهنگی و تبلیغی شورای هیئت‌های مذهبی کشور منصوب شد.

به گزارش پیک ملت، طی حکمی از سوی رئیس شورای هیئات مذهبی کشور حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی‌نیا معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان مشاور امور فرهنگی و تبلیغی شورای هیئات های مذهبی کشور منصوب شد.

در حکم روح‌الله دریکوند آمده؛

نظر به عمق ارادات جنابعالی در سلک و سیره به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بموجب این حکم شما را که تربیت شده مکتب سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بوده و آراسته به زیور تقوی، مدیریت خردمند و عالمانه هستید و از رویش‌های هیئت‌های مذهبی می‌باشید به عنوان مشاور امور فرهنگی و تبلیغی شورای هیئت‌های مذهبی کشور منصوب می شوید.

امید است با استعانت از درگاه یگان بی‌نیاز و بهره‌مندی از ذخایر اخلاص ظرفیت‌های فراوان جنابعالی، شاهد تعمیق سبک زندگی اسلامی، بسط معرفت و هویت حسینی و شعائر اسلام سیاسی و جهاد تبیین در بین آحاد ملت امام حسینی، خاصه جوانان این مرز و بوم با بهره‌گری از آموزه‌های مقام ولایت و سفینه سکان هدایت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) باشیم.

روح‌الله دریکوند
رئیس شورای هیئات مذهبی کشور

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.