هر مسئولیت، بزرگی ظرفیت بزرگ می خواهد/ قلم زنی ها بر اساس واقعیت باشد

پیک ملت، مدیر کل اموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت؛ در هر جامعه هرچه قدر سرمایه های انسانی بیشتر باشد قله های موفقیت بیشتری کسب خواهد شد. به گزارش پیک ملت، حسنعلی عزت خواه در مراسم تجلیل از خبرنگاران و نخبه های استانی کنکور سراسری افزود؛ آینده به وجود الگوهایی مثل این دو نخبه استانی

کد خبر : 32171
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
هر مسئولیت، بزرگی ظرفیت بزرگ می خواهد/ قلم زنی ها بر اساس واقعیت باشد

پیک ملت، مدیر کل اموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت؛ در هر جامعه هرچه قدر سرمایه های انسانی بیشتر باشد قله های موفقیت بیشتری کسب خواهد شد.

به گزارش پیک ملت، حسنعلی عزت خواه در مراسم تجلیل از خبرنگاران و نخبه های استانی کنکور سراسری افزود؛ آینده به وجود الگوهایی مثل این دو نخبه استانی نیازمند است و امیدواریم ، شاهد پیشرفت های بیشتر و افزایش این الگو ها باشیم.

عزتخواه بیان داشت؛ هر مسئولیتی بزرگ ظرفیت بزرگ می خواهد، وسرمایه های هر کشور یا سرمایه های فیزیکی است یا انسانی و یا طبیعی ودر کشوری مثل ژاپن سرمایه انسانی۸۰ درصد است وهمین امر موجب پیشرفت این کشور شده است.

وی افزود ؛ هرجا ارزش و بهای سرمایه انسانی بیشتر باشد قله های موفقیت بهتر کسب می شودو امیدواریم دولتمردان استان ما قدردان این سرمایه ها باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش با انتقاد  برخی رسانه ها که  قلم زدند که مدیر کل اموزش و پروش میخواهد این موفقیت را با نام خود مصادره کند گفت؛ قلم زدن ها باید بر اساس واقعیت باشد ، اگر من به عنوان مدیراآموزش و پرورش نمیرفتم برای تجلیل و قدردانی از خانم حسن زاده چه نهاد یا مسئول دیگری باید می رفت از این دانش اموز نخبه تجلیل می کرد.

وی با بیان این که صل تعلیم و تربیت درست و تعلیم به تنهایی از مدرسه بر نمی اید گفت؛ اگر خانواده خوب کار کند برای مدرسه سخت است کهه این کوتاهی را به تنهایی  جبران کند.

گفتنی است؛ در این برنامه سروان رضایی مسئول بسیج رسانه استان ، دانشی مشاور استاندار، بهنیا سرپرست خبرگزاری فارس ، و دو نخبه کنکور سراسری وتعدادی از خبرنگاران صحبت های خود را بیان کردند، و درپایان از خبرنگاران و دو نخبه استانی کنکور سراسری تجلیل شد.

 مینو اریانفر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.