آسفالت جاده لنده به قیام پس از هفت سال از سر گرفته شد

پیک ملت؛ پس از هفت سال انتظار، دولت مردمی سیزدهم یکی از مطالبات ساکنان شهرستان لنده را جامه عمل پوشاند و کار آسفالت نیمه تمام مسیر ارتباطی لنده به قیام به طول ۶ کیلومتر از سر گرفته شد. به گزارش پیک ملت؛ جلال دانش، فرماندار لنده گفت: عملیات آسفالت جاده لنده به قیام حدفاصل روستاهای

کد خبر : 32108
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
آسفالت جاده لنده به قیام پس از هفت سال از سر گرفته شد

پیک ملت؛ پس از هفت سال انتظار، دولت مردمی سیزدهم یکی از مطالبات ساکنان شهرستان لنده را جامه عمل پوشاند و کار آسفالت نیمه تمام مسیر ارتباطی لنده به قیام به طول ۶ کیلومتر از سر گرفته شد.

به گزارش پیک ملت؛ جلال دانش، فرماندار لنده گفت: عملیات آسفالت جاده لنده به قیام حدفاصل روستاهای مال ملا و مال آخوند از سال ۹۵ شروع شد اما تنها بخشی از آن آسفالت شد و عملیات آسفالت این مسیر به تعطیلی کشانده شد.
وی افزود: پس از توقف عملیات آسفالت ۶ کیلومتر از این جاده، هر ساله تصادف‌های شدیدی در این مسیر رخ می داد و زیان مالی و جانی فراوانی به مردم تحمیل می شد.
دانش یکی از مطالبات مهم ساکنان شهرستان لنده را در سال های گذشته، تکمیل عملیات آسفالت این جاده ذکر کرد.
فرماندار لنده تاکید کرد که تلاش برای جذب اعتبار در طول ۷سال گذشته در دولت قبل برای آسفالت این جاده به جایی نرسید تا اینکه در سفر فرودین ماه امسال استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان لنده تکمیل این جاده در دستور کار دولت قرار گرفت.
وی افزود: در کمتر از چهار ماه این مطالبه مهم مردمی با دستور استاندار و پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های کهکیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی و اداره کل راهداری استان به ثمر نشست و عملیات آسفالت این محور ارتباطی پرتردد از سر گرفته شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.