اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد

پیک ملت،  مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس این استان اختصاص داده شد که صرف نوسازی یا تجهیز کلاس‌های درس می شود. به گزارش پیک ملت، رضا حسینی نیک، مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این طرح ۲۷۰ کلاس درس در قالب ۶۸ مدرسه نوساز

کد خبر : 31326
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد

پیک ملت،  مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس این استان اختصاص داده شد که صرف نوسازی یا تجهیز کلاس‌های درس می شود.

به گزارش پیک ملت، رضا حسینی نیک، مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این طرح ۲۷۰ کلاس درس در قالب ۶۸ مدرسه نوساز و ۴۰۰ کلاس درس قدیمی به سیستم‌های سرمایشی و بهداشتی تجهیز می‌شود.
وی بیان کرد: ۲۰۰ دستگاه کولر گازی و ۵۰ دستگاه کولر آبی خریداری شده و به مدارس ارسال شد.
حسینی نیک تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در همه مدارس و خوابگاه‌های شبانه روزی اعم از نوساز و قدیمی تا مهرماه امسال این تجهیزات نصب خواهد شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳۰ طرح آموزشی با اعتبار بیش از سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در مناطق مختلف این استان در حال اجراست.
وی ابراز کرد: کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ ساخت و ساز فضاهای آموزشی طی سال‌های گذشته محروم بوده وهم اکنون با حمایت دولت و مسئولان استان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.
حسینی تصریح کرد: تا مهر ماه امسال بیش از ۵۰ فضای آموزشی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد افتتاح خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.