مسابقه رادیویی تولید کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره ملی برتر شد

  پیک ملت، مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقه رادیویی قند پارسی از تولیدات این استان در جشنواره ملی رادیویی آیین سخن موفق به کسب رتبه برتر شد. به گزارش پیک ملت، امیر رئوف، مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جشنواره ملی رادیویی آیین سخن در دو بخش مسابقه و نمایش

کد خبر : 31181
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
مسابقه رادیویی تولید کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره ملی برتر شد

 

پیک ملت، مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقه رادیویی قند پارسی از تولیدات این استان در جشنواره ملی رادیویی آیین سخن موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش پیک ملت، امیر رئوف، مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جشنواره ملی رادیویی آیین سخن در دو بخش مسابقه و نمایش برگزار شد.
وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ملی از سوی معاونت صدای رسانه ملی حفظ و پاسداشت زبان فارسی بوده است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسابقه رادیویی قند پارسی به تهیه کنندگی محمدصادق آزادی توانست به بخش نهایی این جشنواره ملی راه یافته و رتبه برتر را کسب کرد.
رئوف عنوان کرد: این مسابقه رادیویی با حضور دو گروه شرکت کننده از کشورهای فارسی زبان از جمله ایران، افغانستان و تاجیکستان تهیه و تولید شده است.
وی ابراز کرد: گروه های شرکت کننده در این مسابقه رادیویی به نام های «لعل درخشان» و «دُرّ دَری» در بخش های واژه شناسی، شعرخوانی، هنر و ادبیات فارسی و مشاهیر زبان فارسی با یکدیگر رقابت می کنند.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: داوری این مسابقه رادیویی را یکی از اعضای هیأت علمی دانشگاه یاسوج در حوزه زبان فارسی برعهده دارد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.