رقابت ۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور ۱۴۰۱

پیک ملت، در دومین روز از برگزاری کنکور سراسری داوطلبان کهگیلویه و بویراحمدی در رشته‌های علوم انسانی و ریاضی با هم رقابت کردند. به گزارش پیک ملت، نماینده سازمان سنجش در این استان گفت: امروز نه هزار داوطلب رشته های علوم انسانی و علوم ریاضی فنی با هم رقابت کردند. هادی پور یادآور شد: داوطلبان گروه آزمایشی

کد خبر : 31004
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
رقابت ۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور ۱۴۰۱

پیک ملت، در دومین روز از برگزاری کنکور سراسری داوطلبان کهگیلویه و بویراحمدی در رشته‌های علوم انسانی و ریاضی با هم رقابت کردند.

به گزارش پیک ملت، نماینده سازمان سنجش در این استان گفت: امروز نه هزار داوطلب رشته های علوم انسانی و علوم ریاضی فنی با هم رقابت کردند.
هادی پور یادآور شد: داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی به عنوان پرداوطلب‌ترین گروه در روز جمعه و گروه زبان خارجه هم در روز شنبه به رقابت می‌پردازند.
حمزه هادی پور با بیان اینکه ۶۱درصد داوطلبان کنکور امسال خانم هستند، افزود: در کنکور امسال ۲۴ هزار نفر در پنج رشته با هم رقابت می‌کنند که رشته علوم تجربی بیشترین داوطلبان را دارد.
وی ادامه داد: سه حوزه اصلی در سه شهرستان و سی حوزه فرعی در سایر مناطق میزبان داوطلبان کنکور امسال است.
نماینده سازمان سنجش در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه یاسوج تلاش کرده تا زیر ساخت‌های بهداشتی و فضای آزمون به بهترین نحو ممکن فراهم شود.

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.