کشف و امحاء دومین کوره زغالگیری در روستاهای حاشیه مناطق حفاظت شده دنا

پیک ملت، سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: با افزایش همکاری بین بخشی محیط زیست و منابع طبیعی کمتر از یک ماه دومین کوره های زغال گیری در شهرستان دنا کشف و امحاء شد. به گزارش پیک ملت، اسلام جاودان افزود: با افزایش همکاری بین بخشی ادارات شهرستانی محیط زیست و منابع طبیعی در

کد خبر : 29068
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
کشف و امحاء دومین کوره زغالگیری در روستاهای حاشیه مناطق حفاظت شده دنا

پیک ملت، سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: با افزایش همکاری بین بخشی محیط زیست و منابع طبیعی کمتر از یک ماه دومین کوره های زغال گیری در شهرستان دنا کشف و امحاء شد.

به گزارش پیک ملت، اسلام جاودان افزود: با افزایش همکاری بین بخشی ادارات شهرستانی محیط زیست و منابع طبیعی در شهرستان دنا دومین کوره زغالگیری کشف و امحا شد .
سرپرست حفاظت محیط زیست استان افزود: در کمتر از یک ماه این دومین بار است که با همکاری بین بخشی با سودجویان زغال در روستاهای حاشیه دنا برخورد قانونی صورت می گیرد .
وی با اشاره به تداوم اجرای این طرح گفت: این طرح ادامه دار خواهد بود و سودجویان در هرلحظه از شبانه روز منتظر اعمال قانون باشند.
جاودان خرد تصریح کرد : متخلفین و سود جویان زغال مطمئن باشند، بدون اغماض پرونده آنها به مراجع قضایی ارسال و با اشد مجازات با آنان برخورد خواهد شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.