برگزاری اولین یادواره شهید مدافع سلامت کهگیلویه وبویراحمد

  پیک ملت، یادواره بزرگداشت شهید محمد زارعی شهید راه سلامت در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج با حضور نماینده ولی فقیه استان ، فرمانده سپاه فتح استان ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ،مسئولان استانی و مردم شهید پرور استان برگزار شد. به گزارش پیک ملت، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با تقدیر و تشکر از

کد خبر : 28391
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
برگزاری اولین یادواره شهید مدافع سلامت کهگیلویه وبویراحمد

 

پیک ملت، یادواره بزرگداشت شهید محمد زارعی شهید راه سلامت در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج با حضور نماینده ولی فقیه استان ، فرمانده سپاه فتح استان ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ،مسئولان استانی و مردم شهید پرور استان برگزار شد.

به گزارش پیک ملت، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با تقدیر و تشکر از حضور مردم و مسئولان بیان کرد: به لطف و یمن الهی دولت انقلابی شکل گرفته است، انتظار از دولت انقلابی زنده کردن شعار های اسلامیست، که یکی از این شعار ها زنده نگه داشتن یاد شهدا و جانبازان و رشادت های انهاست و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای سلامت و‌مدافعان وطن و مدافعان حرم و کسانی که برای این مرز و بوم زحمت کشیدند.

وی بیان کرد: شهید زارعی نمونه یک قهرمان ملی و استانی است و یادش در تاریخ این استان خواهد ماند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: نائل امدن به درجه رفیع شهادت واقعه ای است که سالها مجاهدت و تربیت نسل میخواهد، واقعه ای نیست که یک شبه و یک ساله حاصل شود.

دکتر غلام نژاد افزود: امروز خاکریزها و سنگرهای ما درب یمارستانهاست، رزمندگان ما پرستارانی هستند که چندین بار به کرونا مبتلا شدند و دچار عوارض این بیماری گشتند، امروز خاکریز ها و سنگر ها کمی متفاوت شده است، ولی جنگ همان جنگ و ایثار همان ایثار است.

وی با بیان اینکه خانواده شهید برما منت دارند افزود: ما ممنون ایشان هستیم که این اعتبار را به دانشگاه ما بخشیدند و با رشادت های خویش نشان دادند که یک انسان تا کجا میتواند رشد کند.

دکتر غلام نژاد در پایان گفت: از رشادت های پرستاران تشکر میکنم و حتما توجه ویژه به این حافظان سلامت می شود و به ستاد بزرگداست اولین یادواره شهید زارعی پیشنهاد میدهم که تندیس شهید زارعی اگر صلاح میدانید در محوطه بیمارستان شهید جلیل نصب شود تا به ایندگان نشان دهد کرونا با ما چه کار کرد .

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.