کرونا همچنان می‌تازد؛ افزایش بی سابقه مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

پیک ملت، در ۲۴ ساعت گذشته از هزار و ۱۱۴ آزمایش کرونای دریافت شده از آزمایشگاه‌های سلولی و مولکولی ۵۸ درصد موارد مثبت شده است. به گزارش پیک ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: یک بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داد و شمار قربانیان کرونا در

کد خبر : 27834
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
کرونا همچنان می‌تازد؛ افزایش بی سابقه مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

پیک ملت، در ۲۴ ساعت گذشته از هزار و ۱۱۴ آزمایش کرونای دریافت شده از آزمایشگاه‌های سلولی و مولکولی ۵۸ درصد موارد مثبت شده است.

به گزارش پیک ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: یک بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داد و شمار قربانیان کرونا در استان به هزار و ۵۶ نفر رسید.
دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۱۶۶ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۶۴ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد، وضعیت حدود ۸۷ هزار نفر بهبود یافته گزارش شده است.
یزدان‌پناه با اشاره به افزایش بی سابقه شمار مبتلایان به کرونا در استان، بیان کرد: از هزار و ۱۱۴ آزمایش کرونای دریافت شده از آزمایشگاه‌های سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۵۸ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مهمترین راهکار برای کنترل پاندمی ویروس کرونا آگاهی و همکاری و مشارکت مردم است؛ همچنین مردم باید در نظر داشته باشند که کاهش حضور در تجمعات، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، تهویه مناسب، بهداشت شخصی، عدم حضور در مراکز پرخطر و انجام واکسیناسیون نقش مهمی در مدیریت و کنترل بیماری کرونا دارد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.