امضا تفاهم نامه همکاری مرکز وکلای قوه قضائیه و بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد

  پیک ملت، در جلسه ای با حضور کورش قنبری مرداسی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان و سیدمنوچهر فتاحیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تفاهم نامه همکاری دو نهاد امضا شد. به گزارش پیک ملت، کورش قنبری مرداسی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان در این خصوص  گفت: مرکز

کد خبر : 27551
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
امضا تفاهم نامه همکاری مرکز وکلای قوه قضائیه و بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد

 

پیک ملت، در جلسه ای با حضور کورش قنبری مرداسی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان و سیدمنوچهر فتاحیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تفاهم نامه همکاری دو نهاد امضا شد.

به گزارش پیک ملت، کورش قنبری مرداسی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان در این خصوص  گفت: مرکز وکلای قوه قضائیه استان به عنوان نهادی که وکیل در تراز انقلاب اسلامی تربیت می کند یکی از اهداف ما طبق برنامه ریزی خدمت به خانواده های شاهد و ایثارگران است که ساماندهی خدمت به معنای نظم بیشتر در ارائه خدمات حقوقی ایجاد شود.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان افزود: ارائه خدمات معاضدتی به خانواده های شاهد و ایثارگران استان یکی از اهداف این تفاهم نامه است.

قنبری ادامه داد: یکی از خدمات این تفاهم نامه برگزاری طرح همراه با لاله ها در قالب میز خدمت حقوقی در ادارات بنیاد شهید شهرستانهای بویراحمد، گچساران و کهگیلویه در راستای مشاوره حقوقی و کمک به توانمندسازی طرح حقوقی به خانواده های شاهد و ایثارگران است.

سید منوچهر فتاحیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان با اشاره به مزایای این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه به منظور تسهیل در ارائه خدمات حقوقی به جامعه ایثارگران منعقد شده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.