فرماندار دنا منصوب شد/پناهی ؛ خط کشی های سیاسی باعث عقب نگه داشتن استان می‌شود/ سرپرست جدید فرمانداری دنا وابسته به هیچ گروه و جریان سیاسی نیستم

پیک ملت، آئین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان دنا با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. به گزارش پیک ملت، مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان دنا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و کوروش درخشان‌زاده با پیشنهاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد و حکم وزیر کشور به

کد خبر : 27511
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
فرماندار دنا منصوب شد/پناهی ؛ خط کشی های سیاسی باعث عقب نگه داشتن استان می‌شود/ سرپرست جدید فرمانداری دنا وابسته به هیچ گروه و جریان سیاسی نیستم

پیک ملت، آئین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان دنا با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پیک ملت، مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان دنا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و کوروش درخشان‌زاده با پیشنهاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد و حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار شهرستان دنا منصوب و از خدمات عبدالحمید پناهی فرماندار سابق قدردانی شد.

 

عبدالحمید پناهی در آیین تودیع خود از فرمانداری دنا اظهار کرد: مسئولان در طول چند سال خدمت ما در شهرستان دنا همکاری بسیار خوبی داشتند که باید از مطالبه‌گری امام جمعه این شهر و همچنین همراهی‌های دادستان و همکاری فرمانده سپاه و سایر مسئولان و مجموعه ادارات و دستگاه‌های مختلف شهرستان دنا قدردانی کنیم.

 

وی اظهار کرد: مسئولان به فکر خدمت صادقانه بودند و دست به دست هم دادند و در زلزله سی‌سخت برای کمک به مردم سنگ تمام گذاشتند.

آن نیز اخذ گردید و اکنون تنها استعلام کمیسیون استعدادیابی آن مانده که امیدواریم به زودی نهایی شود.

وی افزود: میانگین سرانه آرد در شهرستان دنا ۷ و نیم کیلوگرم است که میانگین سرانه آرد شهرستان‌های دیگر استان و کل استان پنجم و نیم کیلوگرم است روستاهای هدف گردشگری نداشتیم که اکنون دو روستای هدف و پایلوت در منطقه سادات محمودی داریم سالن تشریح در شهرستان دنا کلنگ زنی شد سالن بحران نداشتیم که کلنگ زنی شد.

وی گفت: در حوزه شهری فرهنگسرا نداشتیم و اکنون کار کلنگ زنی آن انجام شده تا سالن ۶۰۰ نفری در آینده داشته باشیم.

پناهی ادامه داد: همچنین در آتش سوزی های اخیر افزایش ۳۰۰ درصدی خرید و تهیه وسایل اطفای حریق را داریم و افزایش ۳۰۰ درصدی نهاده‌های دامی را داشته‌ایم.

وی گفت: بزرگترین پروژه دهیاری استان در اینجا کلنگ زنی شده که پمپ بنزین و مجتمع رفاهی در منطقه رودشتی است شهر سی سخت به دلیل دو تعاونی یکی ۳۲۰۰ نفری و دیگری ۵ هزار نفری تعاون شهر نام گرفته که تفاهم نامه های آن منعقد گردیده است.

این مسئول سابق افزود: در پرداخت تسهیلات در استان اول شویم در بیکاری ما اکنون به پایین ترین رتبه یعنی ۷ و ۹ دهم درصد رسیده‌ایم.

پناهی گفت: از نظر امنیتی بیشترین کشفیات را داشتیم در زلزله حتی یک مورد سرقت مکاتبه نشد در حوزه تونل‌ها و راهها تونل بزرگ سی سخت یاسوج با اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومانی را داریم که مشکل منابع طبیعی و محیط زیست آن برطرف شده و اکنون فعال است و بیشترین اعتبار سفر ریاست جمهوری به این پروژه تخصیص داده شد.

وی افزود: اورژانس بین راهی یاسوج به سی سخت مشکل زمین داشت که برطرف شد رادیولوژی سی سخت کلینیک سی سخت و پاتاوه، اورژانس بین راهی پاتاوه راه اندازی شد مکاتبه برای بخشداری شدن توت‌نده و همچنین شهرستان شدن پاتاوه داشتیم مشکل آب آشامیدنی روستاهای که تا ۴۰ سال برقرار بود در حال رفع شدن است.

پناهی گفت: در دنا یک خط سیر ۸۶ کیلومتری کرونا داشتیم خوشبختانه امروز که نگاه می‌کنیم در شاخص های کرونا اول شدیم در مجموع در کرونا استان کمترین تعداد بیماران را داشتیم در بیماریابی بهترین عملکرد از آن ما بود تنها شهرستانی بودیم که یک بار آن هم در دوره زلزله قرمز شدیم و در واکسن مقام اول را داریم.

وی گفت: این اتفاقات بدون همراهی و همکاری مردم انجام نشد چرا که مردم شرایط را درک کردند زیرا مردم با فرهنگی هستند و یاریگر مسئولان هستند.

این مسئول افزود: بسیاری از راه‌های روستایی ما از جمله در حوزه جلاله و سادات محمودی مشکلاتی دارند که می بایست برای آن راه چاره ای اندیشیده شود هر چند برای بسیاری از آنها کارهای خوبی انجام شده از جمله در منطقه جلاله و برآفتاب اعتبارات میلیاردی گذاشته شده است.

وی گفت: بسیاری از جاده‌های روستایی اعتبارات بسیار خوبی دارد و باید پیگیری شوند در حوزه آب مشکلات اساسی داریم شهرستان ما در حوزه سادات محمودی مشکلات زیادی در بحث آب دارد.

پناهی افزد: کار ۳۴ کانال کشاورزی تمام شده یا انعقاد قرارداد دارند تابستان امسال باید دو پمپاژ آب با ۱۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: خدمت را فراتر از خط کشی ها و سیاسی‌کاری‌ها دیدیم خط کشی ها باعث عقب نگه داشتن استان می‌شود خط قرمز ما این بود که هرگز سیاسی کاری را وارد مسائل مردم نکنیم همه را به یک چشم دیدیم برای رفع مشکلات مردم یک روز بخصوص را در نظر نگرفتیم بیشتر اوقات در میان مردم بودیم و در اتاق کار خود ننشستیم بدون اعتبار پروژه‌ای تعریف نکردیم و برای فرماندار شدن دست به دامان کسی نشدیم.

کورش درخشان‌زاده سرپرست جدید فرمانداری دنا با تاکید بر اینکه وابسته به هیچ گروه و جریان سیاسی نیستم، تاکید کرد: خود را سرباز نظام، انقلاب و مقام معظم رهبری می‌دانم.
وی با اشاره به اینکه برای تحقق اهداف و اجرای سیاست‌های دولت تلاش می‌کنم، یادآور شد: دست دوستی و همکاری با تمام افراد و گروه‌های سیاسی و نخبگان برای رفع کمبودها و محرومیت‌ها و همچنین کمک به توسعه  را می‌فشارم
سید جواد هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیزدر این نشست از خدمات و تلاش‌های فرماندار سابق دنا تقدیر کرد و افزود: تلاش‌های پناهی در زمینه بازسازی مناطق زلزله زده و‌حادثه سقوط هواپیما ستودنی بوده است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.