روز بدون فوتی کرونایی در کهگیلویه وبویراحمد

پیک ملت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: خوشبختانه در ۲۴ساعت گذشته فوتی کرونایی نداشتیم و آمار همچنان ۱۰۴۵نفر است. پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۸۳ بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که ۲۴ نفر مبتلای قطعی و یک بیمار تحت مراقبت های ویژه است. دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: مجموع مبتلایان به کووید

کد خبر : 27075
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
روز بدون فوتی کرونایی در کهگیلویه وبویراحمد

پیک ملت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: خوشبختانه در ۲۴ساعت گذشته فوتی کرونایی نداشتیم و آمار همچنان ۱۰۴۵نفر است.
پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۸۳ بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که ۲۴ نفر مبتلای قطعی و یک بیمار تحت مراقبت های ویژه است.

دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۸۶ هزار و ۱۶۸ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی بیان کرد: از ۲۸۹ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه های سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR و رپید تست حدود ۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های گچساران و کهگیلویه بودند.

دکتر یزدان پناه اظهار داشت: خوشبختانه در اثر استقبال مردم از واکسیناسیون کووید ۱۹ ،کاهش موارد مثبت بیماری، بستری و فوت شده است لذا برای افزایش اثربخشی واکسن لازم است دوز های سوم و یا یادآور را تزریق نمود تا شاهد فرم های شدید بیماری و مرگ و میر در استان نباشیم .
وی خاطرنشان کرد: از مردم شریف استان تقاضامندیم ضمن رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات، هر چه سریعتر جهت تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.