مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد؛ دستگیری سه گروه شکارچی متخلف در پارک ملی دنا

پیک ملت، با هوشیاری محیط بانان سه گروه شکارچی متخلف به صورت جداگانه در پارک ملی دنا دستگیر شدند. به گزارش پیک ملت،  مدیرکل حفاظت محیط زیست این استان گفت: همزمان با بارش برف در مناطق سردسیری استان محیط بانان پارک ملی دنا به منظور حفاظت بهتر از حیات وحش عازم این مناطق حفاظت شده

کد خبر : 26861
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد؛ دستگیری سه گروه شکارچی متخلف در پارک ملی دنا

پیک ملت، با هوشیاری محیط بانان سه گروه شکارچی متخلف به صورت جداگانه در پارک ملی دنا دستگیر شدند.

به گزارش پیک ملت،  مدیرکل حفاظت محیط زیست این استان گفت: همزمان با بارش برف در مناطق سردسیری استان محیط بانان پارک ملی دنا به منظور حفاظت بهتر از حیات وحش عازم این مناطق حفاظت شده شدند.
اسد الله هاشمی افزود: مأموران پارک ملی دنا در محیط بانی کوه گل در محدوده گردنه بیژن موفق شدند، یک نفر متخلف را به همراه یک قبضه اسلحه ساچمه زنی و مقداری فشنگ قبل از هرگونه تیر اندازی و شکار دستگیر و اعمال قانون کنند.
هاشمی اضافه کرد: همزمان مأموران در دو ضلع شمالی و جنوبی پارک موفق ۲ گروه شکارچی متخلف دیگر را به همراه لاشه دو قطعه کبوتر جنگلی و یک قطعه کبک و دو قبضه اسلحه دستگیر کردند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با هشدار به همه شکارچیان متخلف که قصد سو استفاده از شرایط برفی برای شکار را دارند، گفت: هم زمان با بارش برف و بوران، گشت‌های کنترلی محیط بانان افزایش می‌یابد تا فرصت سو استفاده برای شکار گرفته شود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.