مینو آریانفر

انجمن اسلامی مستقل دانشگاه یاسوج کاندیداها را به مناظره فرا خواند

   انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج کاندیداهای انتخابات را دعوت به مناظره کرد. به گزارش پیک ملت ، در این دعوت‌نامه آمده است: بر همگان اهمیت لیله القدر کشور ، انتخابات و نیز جایگاه و اهمیت مجلس شورای اسلامی و نقش دانشجو در این میدان مقدس مبرهن و واضح است. وظیفه آحاد مردم مخصوصا

کد خبر : 2627
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۴:۴۴
انجمن اسلامی مستقل دانشگاه یاسوج کاندیداها را به مناظره فرا خواند

 

 انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج کاندیداهای انتخابات را دعوت به مناظره کرد.

به گزارش پیک ملت ، در این دعوت‌نامه آمده است: بر همگان اهمیت لیله القدر کشور ، انتخابات و نیز جایگاه و اهمیت مجلس شورای اسلامی و نقش دانشجو در این میدان مقدس مبرهن و واضح است.

وظیفه آحاد مردم مخصوصا نخبگان سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد بر انتخاب فرد توانمندتر و اصلح، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه دولتی یاسوج با ایجاد بستری مناسب و با حضور رسانه ها ، از همه کاندیداهای دور یازدهم مجلس شورای اسلامی دعوت می کند به مناظره با یکدیگر بپردازند.

قطعا کاندیداهایی که حاضر به مناظره می شوند و جسارت این کار را دارند، نسبت به باقی کاندیداها بسیار قابل اعتمادتر  خواهند بود‌.

کاندیداها می توانند اعلام آمادگی برای مناظره را با روابط عمومی این تشکل ، در میان گذاشته و نیز لیست اسامی کاندیداهایی که آمادگی خود برای مناظره را اعلام میکنند، روی خروجی فضاهای رسانه ی قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.