پیام گرامیداشت بمناسبت هفته بسیج/علاوه تزریق واکسیناسیون کووید۱۹ هیچ کدام از خدمات بهداشتی درمانی بر زمین نماند

  پیک ملت، سید حسین رازیان، مسوول روابط عمومی مرکز بهداشت استان در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. (امام خمینی(ره)) پنجم آذر

کد خبر : 25770
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
پیام گرامیداشت بمناسبت هفته بسیج/علاوه تزریق واکسیناسیون کووید۱۹ هیچ کدام از خدمات بهداشتی درمانی بر زمین نماند

 

پیک ملت، سید حسین رازیان، مسوول روابط عمومی مرکز بهداشت استان در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. (امام خمینی(ره))

پنجم آذر هر سال یادآور تشکیل سازمانی مردمی و پرافتخار به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

تأسیس بسیج موجب گردید که جوانان دلسوز،شجاع و با ایمان این مرز و بوم، با تمام وجود در دفاع از ایران اسلامی، همه هستی و نیست و ناملایمات را به جان خریده و با اقتداری وصف ناپذیر در مقابل تهاجم نظامی دشمنان اسلام و قرآن در رأس آن آمریکایی جنایتکار و ۸ سال دفاع مقدس، توانمندی فراموش نشدنی را از رشادت های خالصانه خود در تاریخ اسلام و این کشور رقم بزنند.

امروز این شجره طیبه با اتکا به تعهد و توان علمی جوانان انقلابی خود، مراتب پر افتخار علمی را در تمامی عرصه ها فتح نموده و سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران را رقم زده اند.

اینجانب ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان گرانقدر که به ندای رهبر مضم انقلاب ،حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) لبیک گفته و با نیتی خیرخواهانه همواره همراه و همگام با سیاست‌های کلان کشور بوده اند.

اما فراموش نشود که، تلاش های تاثیرگذار بی ادعای مدافعان سلامت که مردم را در مصائب طاقت فرسای ایام مبارزه با بیماری کرونا ، از همه مهمتر تزریق گسترده واکسیناسیون کووید۱۹یاری کرده اند، در حوزه بهداشت و شبکه های بهداشت و درمان نه شهرستان استان سایر خدمت رسانی به عموم مردم استان بر زمین نماند، که جا دارد تلاش های مدیریتی فعل حال را در این استان چهار فصل ارج نهاده واز خداوند منان موفقیت و سربلندی روز افزون پرسنل بهداشت و درمان را آرزومندم.

با احترام فراوان
روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه بویراحمد و مرکز بهداشت استان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.