ورود توده هوای سرد به کهگیلویه و بویراحمد و چند توصیه از مدیرعامل آب و فاضلاب استان

  پیک ملت، مشترکان حتما ً عایق تأسیسات سطحی آب را مد نظر داشته باشند. به گزارش پیک ملت به نقل از  روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا، اسفندیار برخه گفت: بر اساس داده های هواشناسی ورود توده هوای سرد به کشور در روزهای‌ آتی اتفاق می‌افتد و هوای اکثر نقاط کشور بسیار سرد

کد خبر : 25654
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
ورود توده هوای سرد به کهگیلویه و بویراحمد و چند توصیه از مدیرعامل آب و فاضلاب استان

 

پیک ملت، مشترکان حتما ً عایق تأسیسات سطحی آب را مد نظر داشته باشند.

به گزارش پیک ملت به نقل از  روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا، اسفندیار برخه گفت: بر اساس داده های هواشناسی ورود توده هوای سرد به کشور در روزهای‌ آتی اتفاق می‌افتد و هوای اکثر نقاط کشور بسیار سرد و دمای هوا زیر صفر درجه را در اکثر استان ها از جمله مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: مشترکان برای جلوگیری از یخ زدگی شمارشگرها و یا ترکیدگی انشعابات آب، با قرار دادن پشم‌شیشه، خاک اره، گونی کنفی و یا پوشال در محفظه شمارشگر و عایق‌کردن لوله‌های سطحی، از یخ‌زدگی این تجهیزات پیشگیری کنند.
برخه از هزینه بالای خرابی و از کار افتادن تأسیسات و کنتور های آب برای مشترکان و شرکت آبفا گفت و افزود: مشترکان می‌تواند از لباس های کهنه هم برای پوشاندن تأسیسات سطحی آب استفاده کنند و مهم این است که سرما بصورت مستقیم تاسیسات و لوله های آب را تحت تأثیر قرار ندهد و موجب یخ زدگی آن نشود.

وی ادامه داد: مشترکان برای رفع مشکل یخ زدگی، با صبر و حوصله از آب ولرم و حرارت غیر مستقیم استفاده کنند و به هیچ عنوان برای جلو گیری از یخ زدگی، شیرهای آب را بصورت باز رها نکنند. تأکید می‌کنیم از حرارت مستقیم و روشن کردن آتش در مجاورت تأسیسات آب هم جدا خودداری شود.

مدیرعامل آبفای استان گفت: در صورت بروز هرگونه مشکل و ایراد مشترکان می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ با همکاران آبفا جهت رفع مشکل تماس بگیرند و موارد و مشکلات را منعکس نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.