سیر صعودی آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد

  پیک ملت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان خبر داد. به گزارش پیک ملت؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۳۳ بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که ۱۱۰ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

کد خبر : 25107
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
سیر صعودی آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد

 

پیک ملت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان خبر داد.

به گزارش پیک ملت؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۳۳ بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که ۱۱۰ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۷۶۱۶۷ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از ۳۲۶ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۴۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و بهمئی بود. همچنین از ۲۳۴ نمونه رپید تست ۲۴ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های چرام، بویراحمد و کهگیلویه هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: لازم است از مردم شریف استان بخاطر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی تشکر و قدردانی نماییم.

دکتر یزدان پناه اذعان داشت: فعلا تمرکز عموم مردم باید بر پروتکل های بهداشتی مثل استفاده صحیح از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در تجمعات باشد زیرا ممکن است تا رسیدن به واکسیناسیون بیش از ۷۰ درصد مردم، آسیب های جبران ناپذیری بر جامعه وارد شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.