فرصت سوزی دو دهه اخیر در بویراحمد

پیک ملت؛ یادداشت، جمشید طالع زاده تا کی باید جوانان، نخبگان و تحصیلکردگان شهرستان بویراحمد چوب سیاسیون بی‌سیاست و مدیران بی‌مدیریت این شهرستان را بخورند و در هر دولتی در عرصه خدمت‌رسانی به هم استانی‌هایشان بیرون از صحنه باشند. بعبارتی ازحلقه مدیریتی و راهبری ادارات استان محروم و در راهروهای ادارات سرگردان باشند. نکته قابل

کد خبر : 24985
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
فرصت سوزی دو دهه اخیر در بویراحمد

پیک ملت؛ یادداشت، جمشید طالع زاده

تا کی باید جوانان، نخبگان و تحصیلکردگان شهرستان بویراحمد چوب سیاسیون بی‌سیاست و مدیران بی‌مدیریت این شهرستان را بخورند و در هر دولتی در عرصه خدمت‌رسانی به هم استانی‌هایشان بیرون از صحنه باشند. بعبارتی ازحلقه مدیریتی و راهبری ادارات استان محروم و در راهروهای ادارات سرگردان باشند.

نکته قابل تأمل اینجاست، این عزیزان به ظاهر خوشفکر درملأعام دعوای زرگری راه می‌اندازند اما درخفا پشتیبان یاران صدیق خود هستند و تمام همتشان را بکار می‌گمارند تا افراد بسیار محدود دور و بر خود را در منسب‌های مهم بکار بگیرند و به مراتب بالاتر ارتقاء دهند.

و اما جای بسی تاسف است این یاران به ظاهر انقلابی قبل از پیروزی خود را خادمین راستین مردم و مدافعین به حق نیروهای توانمند و مقتدر می‌پندارند اما بعد از پیروزی گویا آلزایمر می‌گیرند که چه کسانی در این پیروزی سهیم بوده اند برای پیشرفت شهرستان‌شان و به چه کسانی وعده وعید دادند تا به این جایگاه رسیدند.

بله این برادران به ظاهر انقلابی چنین می اندیشند.

۱- مردم حافظه تاریخی شان ضعیف هست تا انتخابات بعدی همه چیز را فراموش می‌کنند.

۲- تا انتخاباتی دیگر با وعده و وعید می‌شود نیروهای جوان، نخبه و …. را راضی نگه داشت و درپایان هم بگوییم ما کاره‌ای نبودیم، چیزی از دست ما ساخته نبود، اعتبار لازم نبود و هزاران شعار آشنا که تا حالا شنیده‌ایم.

۳- سوء مدیریت یاران منتسب به خود و کم‌کاری‌های شهرستان را به گردن تحریم، نبود اعتبار، عدم همکاری مردم، همراهی نکردن نخبگان، خودزنی و… بگذاریم

۴- از این فرصت استفاده می‌کنیم تا یاران و فرزندان دوستان خود را به مسئولیت‌های استانی و شهرستانی بگماریم و بعد از مدتی آنها تجربه کسب می‌کنند و حتی سواد دار می‌شوند. و دیگر نیازی به آن افراد مدعی علم و عمل نیست. و از این به بعد می‌توان با یاران دست پرورده خودمان حتی مملکت را اداره کنیم.

۵- و هزاران خیال باطل دیگر که در سر می پرورانند

اما در دیگر شهرستان‌های همین استان ما شاهد هستیم مسئولین سیاسی آنها حتی در جناح رقیب شبانه‌روز برای پیشرفت شهرستان‌شان در تلاش هستند و همصدا با مردم جهت بکارگیری تمام نیروهای انسانی با هرسلیقه‌ای، افزایش اعتبارات و پیگیری مطالبات شهرستان‌شان در استان و مرکز کشور مضایقه ننمایند.

از سویی لازم است نگاهی به کارنامه دو دهه اخیر سیاسیون شهرستان بویراحمد بیندازیم و ببینیم اینها جز تخریب و کارشکنی در کار همدیگر، استفاده از نیروهای نخبه و باتجربه بعنوان نردبان طرقی خود و یاران محدود اطراف خود چه کار مثمر ثمری انجام داده‌اند.

در پایان می طلبد طلایه داران نیروهای انقلابی بویراحمد به خود بیایند و از تمام ظرفیت‌های نیروی انسانی (نه از یک طیف خاص) جهت پیشبرد اهداف شعارهای قبل از انتخاباتی و عمل به تک‌تک وعده وعیدها اقدام نمایند. چرا که همانطوری ریاست محترم جمهور درسخنرانی‌های بعد از انتخابات مکرراً عنوان کردند، رأی دادن ملت شریف ایران حامل پیامی مهمی هست. لذا در محافل و مجالس مردم شریف بویراحمد مرتباً عنوان می‌گردد این آخرین باری است که به طلایه‌داران نیروهای انقلابی شهرستان بویراحمد اعتماد خواهیم کرد و این بار محل آزمون نهایی آنها می‌باشد.

لازم به توضیح است جریان انقلابی شهرستان بویراحمد مختص به تعداد محدودی که ادعای طلایه‌داری می‌کنند نیست و همچنین قرار نیست این جریان در این شهرستان از بین برود.

انشاءالله به یاری خداوند متعال، مردم آگاه و فهیم بویراحمد به کمک همین نخبگانی که هر دوره توسط سیاسیون به سخره گرفته می‌شوند، این جریان را راهبری و هدایت می‌نمایند و افراد سودجو و ناتوان را از چرخه این جریان خارج خواهند نمود.

جمشید طالع زاده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.