افزایش شمار جان باختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

  پیک ملت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار جان خود را از دست داد و مجموع قربانیان کرونای استان به ۹۶۱ نفر رسید. به گزارش پیک ملت؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۲۲ بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که ۹۰ نفر از این بیماران مبتلای

کد خبر : 24849
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
افزایش شمار جان باختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

 

پیک ملت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار جان خود را از دست داد و مجموع قربانیان کرونای استان به ۹۶۱ نفر رسید.

به گزارش پیک ملت؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۲۲ بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که ۹۰ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد، ۷۴۲۳۷ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از ۵۱۵ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۴۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام بود. همچنین از ۳۱۷ نمونه رپید تست ۱۷ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و چرام هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مهمترین راهکار برای کنترل پاندمی کرونا ویروس آگاهی و همکاری مردم است همچنین مردم باید در نظر داشته باشند که کاهش تجمعات، استفاده از ماسک ،رعایت فاصله فیزیکی  و واکسیناسیون نقش مهمی در مدیریت و کنترل بیماری کرونا دارند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.