اختصاص تسهیلات بانکی برای تکمیل واحد‌های زلزله زده

پیک ملت، هیئت وزیران با پرداخت تسهیلات بانکی برای تکمیل واحد‌های خسارت دیده ناشی از زلزله در مناطق مسکونی کهگیلویه و بویراحمد موافقت کردند. به گزارش پیک ملت، هیئت وزیران با پرداخت تسهیلات بانکی برای تکمیل احداث واحد‌های خسارت دیدۀ ناشی از زلزله سال ۱۳۹۹، در مناطق مسکونی استان کهگیلویه و بویراحمد موافقت کردند. با

کد خبر : 24779
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
اختصاص تسهیلات بانکی برای تکمیل واحد‌های زلزله زده

پیک ملت، هیئت وزیران با پرداخت تسهیلات بانکی برای تکمیل واحد‌های خسارت دیده ناشی از زلزله در مناطق مسکونی کهگیلویه و بویراحمد موافقت کردند.

به گزارش پیک ملت، هیئت وزیران با پرداخت تسهیلات بانکی برای تکمیل احداث واحد‌های خسارت دیدۀ ناشی از زلزله سال ۱۳۹۹، در مناطق مسکونی استان کهگیلویه و بویراحمد موافقت کردند.
با تصویب هیات وزیران، مبلغ ۷۸۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت با سود و کارمزد ۴ درصد در مناطق روستایی و ۵ درصد در مناطق شهری به منظور تکمیل احداث واحد‌های خسارت‌دیده ناشی از زلزله سال ۱۳۹۹ در مناطق مسکونی استان کهگیلویه و بویراحمد با ضمانت زنجیره‌ای اختصاص یافت.
دولت همچنین بنیاد مسکن را موظف کرد ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام بازسازی، گزارش عملکرد اعتبار فوق را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال نماید.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.