افزایش شمار جانباختگان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به ۹۴۷ نفر

پیک ملت،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونایی استان به ۹۴۷ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داد. دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۳۹ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که

کد خبر : 24616
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
افزایش شمار جانباختگان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به ۹۴۷ نفر

پیک ملت،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونایی استان به ۹۴۷ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داد.

دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۳۹ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که ۱۲۲ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۹ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۷۲۰۳۹ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: از ۵۶۹ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۳۹ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام بود، همچنین از ۳۳۴ نمونه رپید تست ۱۶ درصد موارد مثبت و در شهرستان های دنا، بویراحمد و کهگیلویه هستند.
یزدان پناه عنوان کرد: با توجه به ماهیت این بیماری، رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، حفاظت فردی و استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات ضروری است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ وی خاطرنشان کرد: مردم باید تا زمان اتمام واکسیناسیون، باتوجه به اینکه بیماری به قوت خود آسیب زا است، در ارتباط با محیط و افراد جامعه محتاطانه رفتار کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.