مدیرکل محیط زیست استان خبر داد؛ دستگیری ۱۱ شکارچی غیر مجاز در کهگیلویه و بویراحمد

پیک ملت، یازده شکارچی متخلف در مناطق حفاظت شده کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند. به گزارش پیک ملت، مدیر کل حفاظت محیط زیست این استان گفت: طی دو روز گذشته با تلاش یگان حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق حفاظت شده گرمسیر ی و سردسیری ۱۱ نفر  شکارچی متخلف شناسایی و دستگیر

کد خبر : 24447
تاریخ انتشار : شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
مدیرکل محیط زیست استان خبر داد؛ دستگیری ۱۱ شکارچی غیر مجاز در کهگیلویه و بویراحمد

پیک ملت، یازده شکارچی متخلف در مناطق حفاظت شده کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند.

به گزارش پیک ملت، مدیر کل حفاظت محیط زیست این استان گفت: طی دو روز گذشته با تلاش یگان حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق حفاظت شده گرمسیر ی و سردسیری ۱۱ نفر  شکارچی متخلف شناسایی و دستگیر شدند.
اسدالله هاشمی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان باشت در منطقه حفاظت شده خامین یک شکارچی متخلف که ٢ قطعه دراج شکار کرده بود را به همراه یک قبضه اسلحه بادی دستگیر و اعمال قانون کردند.
هاشمی افزود: طی عملیات گشت و کنترل یگان حفاظت شهرستان بویراحمد در منطقه حفاظت شده دنای شرقی٣ نفر متخلف مسلح به همراه دو قبضه اسلحه غیر مجاز کلاشینکف و ساچمه زنی دو لول شناسایی شدند و از آنان لاشه دو راس بز و بزغاله وحشی کشف شد.
وی ادامه داد: طی عملیات گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست ماموران در این دور روز موفق شدند سرجمع ۱۱ نفر متخلف شکار را به همراه ۸ قبضه اسلحه مجاز و غیر مجاز لاشه ۲ راس بز و بزغاله و ۲ قطعه دراج را در استان دستگیر و اعمال قانون کنند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.