استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نایب قهرمان پارالمپیک توکیو

  پیک ملت، علی پیروج ملی پوش پرتاب با نیزه کشور پس از کسب مدال نقره پارالمپیک توکیو، در فرودگاه شهدای یاسوج مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت. به گزارش پیک ملت،  نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در میان استقبال استاندار، جمعی از مسئولان و ورزش دوستان استان وارد شهر یاسوج شد. آئین استقبال

کد خبر : 24032
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نایب قهرمان پارالمپیک توکیو

 

پیک ملت، علی پیروج ملی پوش پرتاب با نیزه کشور پس از کسب مدال نقره پارالمپیک توکیو، در فرودگاه شهدای یاسوج مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

به گزارش پیک ملت،  نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در میان استقبال استاندار، جمعی از مسئولان و ورزش دوستان استان وارد شهر یاسوج شد.

آئین استقبال از این پهلوان ارزنده استان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

حسین کلانتری در حاشیه برگزاری این آئین، اظهار داشت: کسب مدال نقره بازی‌ های پارالمپیک توکیو توسط “علی پیروج” دلاور مرد کهگیلویه و بویر احمدی برگ زرین دیگری در دفتر افتخار آفرینی‌ های استان است که تا ابد بر سینه تاریخ استان می درخشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ورزشکاران استان در رشته های مختلف دارای استعدادهای فراوانی هستند، عنوان کرد: باید زمینه شکوفایی استعدادهای نهفته ورزشکاران استان مهیا شود.

کلانتری تاکید کرد: برای پرورش قهرمانان بزرگ در سطح استان باید با استفاده از یک برنامه منسجم و هماهنگ استعدادیابی کاملی از جای جای استان انجام شود و در این راستا می طلبد اداره کل ورزش و جوانان استان براساس برنامه راهبردی تدوین شده گام بردارد.

وی با بیان اینکه پیشرفت ورزش قهرمانی نیازمند نیاز سنجی مناسب است، بیان کرد: حمایت بخش خصوصی به ویژه حوزه صنعت از دیگر عوامل تامین منابع مالی و توسعه ورزش قهرمانی است.

گفتنی است “علی پیروج” ملی پوش پرتاب با نیزه کشورمان توانست در رقابت‌ های پارالمپیک توکیو با ثبت رکورد ۶۴ متر و ۳۰ ثانتی متر مدال نقره را از آن خود کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.