روز پرکار یگان حفاظت محیط زیست استان؛ دستگیری متخلفین شکار از دنای شرقی تا دنای غربی

پیک ملت، مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت : با تلاش یگان حفاظت محیط زیست استان ۳ نفر متخلف به همراه ۲ قبضه اسلحه و یک قطعه کبک شگار شده دستگیر و اعمال قانون شدند. به گزارش پیک مدیر کل  محیط زیست استان صبح امروز ، چهارم شهریور ماه ۱۴۰۰ در این خصوص گفت

کد خبر : 23839
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
روز پرکار یگان حفاظت محیط زیست استان؛ دستگیری متخلفین شکار از دنای شرقی تا دنای غربی

پیک ملت، مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت : با تلاش یگان حفاظت محیط زیست استان ۳ نفر متخلف به همراه ۲ قبضه اسلحه و یک قطعه کبک شگار شده دستگیر و اعمال قانون شدند.

به گزارش پیک مدیر کل  محیط زیست استان صبح امروز ، چهارم شهریور ماه ۱۴۰۰ در این خصوص گفت :  مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان موفق می شوند،  همزمان در دو جبهه غربی و شرقی دنا  ۳ نفر متخلف را دستگیر و اعمال قانون نمایند .
سید اسدالله هاشمی گفت : مامورین یگان حفاظت ، حین گشت و کمنترل منطقه حفاظت شده ی دنای غربی  موفق می شوند دو نفر متخلف را که به قصد شکار  به پارک ملی دنا  وارد  شده بودند را قبل از هر گونه تیراندازی و شکار دستگیر و عمال قانون نمایند .
هاشمی گفت : از این دو متخلف یک قبضه اسلحه  گلوله زنی از نوع  برنو و سایر آلات جرم کشف و ضبط گریدید .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد : همزمان با این اتفاق  مامورین یگان حفاظت  حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده دنای شرقی موفق می شوند یک نفر متخلف را به همراه یک قبضه اسلحه ساچمه زنی و  لاشه یک قطعه کبک شکار شده دستگیر  نمایند .
هاشمی ضمن تشکر از یگان حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد : برای هر سه متخلف پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.