کمک پنج میلیارد تومانی حامیان ایتام در کهگیلویه و بویراحمد

  پیک ملت، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: حامیان ایتام و محسنین این نهاد در سه‌ماهه اول سال جاری پنج میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند. به گزارش پیک ملت،  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین

کد خبر : 22594
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳
کمک پنج میلیارد تومانی حامیان ایتام در کهگیلویه و بویراحمد

 

پیک ملت، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: حامیان ایتام و محسنین این نهاد در سه‌ماهه اول سال جاری پنج میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

به گزارش پیک ملت،  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از موفق‌ترین برنامه‌های کمیته امداد برای کمک به این قشر از جامعه هدف است، گفت: ۸۴۶۶ یتیم و فرزند محسنین از حمایت‌های این نهاد در استان بهره‌مند هستند که از تعداد ۲۷۴۱ نفر یتیم و مابقی فرزند محسنین اند.
مبشری بابیان اینکه فرزندان ایتام کودکانی هستند که از نعمت پدر محروم‌اند، افزود: محسنین شامل فرزندان مددجوی دارای سرپرست است، که پدر خانواده به دلیل کهولت سن، بیماری و ازکارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.
وی تصریح کرد:  به همت خیران و حامیان نیکوکار، از مجموع ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ۸۴۶۱ نفر دارای حامی و تنها ۵ یتیم و فرزند محسنین بدون حامی داریم.
مبشری تعداد حامیان طرح اکرام ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را ۱۰۵۵۱ نفر عنوان و بیان کرد: ۸۷۴۱ نفر از این حامیان فعال و ماهیانه کمک‌های خود را برای فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه ۸۵۳ نفر از حامیان طرح اکرام ایتام استان در سال جاری جذب‌شده‌اند، تصریح کرد: حامیان ایتام در سه‌ماهه اول سال جاری پنج میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود به‌صورت نقدی و غیرنقدی کمک کرده‌اند.
مبشری به سرانه کم ایتام و فرزندان محسنین در کهگیلویه و بویراحمد اشاره و بیان کرد: سرانه ماهیانه ایتام استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری ۳۹۴ هزار تومان و سرانه محسنین ۲۷۷ هزار تومان است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد گفت: متقاضیان نیکوکار می‌توانند برای سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد به سایت اکرام و محسنین به آدرس ekram.emdad.ir   اقدام کنند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه کمک‌های اهدایی حامیان برای رفع نیازهای تحصیلی، معیشتی، مسکن، و درمان ایتام و محسنین هزینه می‌شود، افزود: شماره‌گیری #۰۷۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه را از دیگر راه‌های کمک‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اعلام کرد.
مبشری بابیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور نیکوکاران می‌توانند با روش‌های نوین الکترونیکی حامی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد شوند، تصریح کرد: خیران با ارسال عدد یک (۱) به سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳  و متعاقب آن ارسال کد ۰۷۴ نیز می‌توانند در خصوص پیوستن به جمع حامیان ایتام استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام آمادگی کنند.
وی ادامه داد: پس‌ازاین اقدام خیران نیکوکار، امدادگران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سریع‌ترین زمان ممکن با آن‌ها تماس گرفته و در خصوص نحوه یاری‌رسانی به ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین آنان راهنمایی می‌کنند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.