۱۱۲ حوزه امتحانی در کهگیلویه و بویراحمد برای کنکور پیش بینی شده است

پیک ملت، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۱۱۲ حوزه امتحانی در شهرستان های مختلف استان شامل بویراحمد، گچساران، دنا، کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام برای کنکور درنظر گرفته شده است. هادی زارع پور روز شنبه اظهار داشت: بیش از ۲۲ هزار داوطلب در استانی در کنکور شرکت می‌کنند که از این

کد خبر : 22573
تاریخ انتشار : شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
۱۱۲ حوزه امتحانی در کهگیلویه و بویراحمد برای کنکور پیش بینی شده است

پیک ملت، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۱۱۲ حوزه امتحانی در شهرستان های مختلف استان شامل بویراحمد، گچساران، دنا، کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام برای کنکور درنظر گرفته شده است.

هادی زارع پور روز شنبه اظهار داشت: بیش از ۲۲ هزار داوطلب در استانی در کنکور شرکت می‌کنند که از این تعداد امتحان ۱۶ هزار و ۳۶۱ نفر در فضاهای آموزش و پرورش برگزار می شود.

وی افزود: مهم‌ترین دغدغه‌ برای برگزاری کنکور امسال، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری این امتحان در رشته های مختلف است که داوطلبان در آرامش خاطر آزمون دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از دانشگاه علوم پزشکی استان و همه متولیان خواست که برای برگزاری هرچه بهتر این آزمون مشارکت کنند تا این آزمون با رعایت همه پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

زارع پور تاکید کرد: تاریخ برگزاری کنکور روزهای نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم تیرماه امسال در شهرستان های مختلف استان همزمان با سراسر کشور مشخص شده است.

تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم ۱۶۶ هزار و ۸۹۵ نفر است که ۵۲ درصد آنها پسر، ۴۸ درصد دختر، ۶۶ درصد ساکن شهرها و ۳۴ درصد نیز ساکن روستاها هستند.ایرنا

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.