بازدید نماینده ویژه فرمانده کل سپاه کشور از سی سخت

پیک ملت، نماینده ویژه فرمانده کل سپاه کشور بر تسریع در ساخت ساز‌ها در سی سخت تاکید کرد. به گزارش پیک ملت،سردار ربیعی به همراه مسئولان استانی از روند احداث منازل در شهر زلزله‌زده سی‌سخت برای هماهنگی و پیشرفت در روند ساخت و ساز و بازسازی منازل بازدید کرد. نماینده ویژه فرمانده کل سپاه پاسداران دراین

کد خبر : 21600
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
بازدید نماینده ویژه فرمانده کل سپاه کشور از سی سخت

پیک ملت، نماینده ویژه فرمانده کل سپاه کشور بر تسریع در ساخت ساز‌ها در سی سخت تاکید کرد.

به گزارش پیک ملت،سردار ربیعی به همراه مسئولان استانی از روند احداث منازل در شهر زلزله‌زده سی‌سخت برای هماهنگی و پیشرفت در روند ساخت و ساز و بازسازی منازل بازدید کرد.

نماینده ویژه فرمانده کل سپاه پاسداران دراین بازدید گفت: امید است تا قبل از شروع فصل سرما کار ساخت و ساز و بازسازی منازل در مناطق زلزله سی سخت به پایان برسد.

معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح استان در این بازدید با ارائه گزارشی از عملکرد تیپ در زلزله سی‌سخت گفت: در ابتدای این حادثه تیپ مردمی ۴۸ فتح با برپایی چادر اسکان و تجهیزات خودرویی سبک و سنگین و نیروی انسانی به زلزله زدگان امداد رسانی کرد.

سرهنگ پورملک جابجایی اثاثیه منازل، نصب ۱۵۰ کانکس، تسطیح جاده بین باغ‌های شهر سی‌سخت، راه اندازی بهداری صحرایی توسط واحد مهندسی تیپ ۴۸فتح با تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین را از دیگر خدمات تیپ ۴۸ فتح استان به مناطق زلزله زده شهر سی‌سخت بیان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.