دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد: رسانه‌ها امنیت را در انتخابات حاکم کنند

دبیر ستاد انتخابات این استان در نشست توجیهی و هم اندیشی با اصحاب رسانه گفت ؛ رسانه‌ها با عملکرد شان می‌توانند امنیت را در انتخابات حاکم کنند. به گزارش پیک ملت،  دبیر ستاد انتخابات این استان در نشست توجیهی و هم اندیشی با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ارتقاء فضای امنیت انتخابات مشارکت حداکثری

کد خبر : 21590
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد: رسانه‌ها امنیت را در انتخابات حاکم کنند
دبیر ستاد انتخابات این استان در نشست توجیهی و هم اندیشی با اصحاب رسانه گفت ؛ رسانه‌ها با عملکرد شان می‌توانند امنیت را در انتخابات حاکم کنند.
به گزارش پیک ملت،  دبیر ستاد انتخابات این استان در نشست توجیهی و هم اندیشی با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ارتقاء فضای امنیت انتخابات مشارکت حداکثری است گفت: رسانه‌ها امنیت را در انتخابات حاکم کنند.
فتاح محمدی اضافه کرد: خداوند در قرآن کریم به قلم سوگند یاد می‌کند و به صداقت و قداست قلم تاکید می‌کند.
وی با اشاره به اینکه خداوند تاکید می‌کند این قلم قداست دارد و چیزی که از آن خارج می‌شود باید صداقت داشته باشد، افزود: امروز یکی از عوامل تولید قدرت و ابزار قدرت رسانه است، اصحاب رسانه در این شرایطی که دنیای استکبار همه ظرفیتش را برای دلسرد کردن مردم به کار گرفته به عنوان یک از بعد‌های دموکراسی تاثیرگذار باشد.
محمدی با اشاره به انتخابات پیش رو و نقش رسانه‌ها بیان کرد: رسانه‌ها با عملکرد شان می‌توانند امنیت را در انتخابات حاکم کنند اولین انتظار ما از رسانه‌ها ارتقای فضای امنیت انتخابات و مشارکت حداکثری است.
دبیر ستاد انتخابات اضافه کرد: فضایی که رسانه‌های ایجاد می‌کنند بر امنیت انتخابات بسیار تاثیرگذار است و زمینه مشارکت حداکثری را به عنوان یک راهبرد موثر فراهم می کند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.