انصراف یک نفر از کاندیداتوری انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج

پیک ملت، یکی کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج که امید زیادی به موفقیت در انتخابات داشت با صدور یادداشتی استعفای خود را اعلام و رسما کناره گیری کرد .                       به گزارش پیک ملت،  حجت السلام شیخ ایرج جمال سیرت در متن استعفای

کد خبر : 21393
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
انصراف یک نفر از کاندیداتوری انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج
پیک ملت، یکی کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج که امید زیادی به موفقیت در انتخابات داشت با صدور یادداشتی استعفای خود را اعلام و رسما کناره گیری کرد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پیک ملت،  حجت السلام شیخ ایرج جمال سیرت در متن استعفای خود نوشت :

مردم شریف و نجیب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد

۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگ زرین مجددی از شکوه مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود. حالا که در آستانه انتخاباتی پرشور قرار داریم به نظر می‌رسد تعدد کاندیداهای اصلح، اعم از بزرگان این جریان که با ازخودگذشتگی پا به این عرصه نهادند و همچنین جوانانی که چشم‌وچراغ پرسوی فردای این جریان‌اند، چشم‌انداز خوبی را برای آینده این شهر و شهروندانش متصور کرده‌اند.

اینجانب حجت السلام و المسلمین ایرج جمال سیرت که به حول و قوه الهی مورد تأیید هیئت اجرایی شهر شهرستان بویراحمد و هیئت نظارت استان قرارگرفته‌ام، با تعظیم به مردم حماسه‌ساز، صبور و نجیب شهرم و با عنایت به‌ضرورت اجماع و ایجاد شرایط لازم و کامل برای انتخاب گزینه اصلح بارأی حداکثری، بنا بر مصلحت  و انجام رسالت طلبگیکه باید موجبات اتحاد و همبستگی را فراهم نماید ،انصراف خود را کتباً و رسماً اعلام کرده و از تمامی دوستان، اقوام، ،طلاب و روحانیون احزاب و چهره‌های سیاسی، ورزشکاران، فرهنگیان، معتمدین محلات و مساجد، جوانان، دانشجویان و تمامی همراهان ویاران که طی این مسیر صعب‌العبور، مشوق و یاری‌رسان اینجانب بودند کمال سپاس و امتنان رادارم.

لذا از خداوند منان برای آن‌ها و همچنین مردم عزیز شهرم آرزوی سلامتی و نشاط روزافزون و همچنین توسعه و آبادانی هرچه بیشتر شهرم را خواستارم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.