معرفی برندگان مسابقه عکس درجستجوی امید با موضوع زلزله سی سخت

پیک ملت، مسابقه عکس در جستجوی امید ویژه شهروندان شهرسی سخت با موضوع زلزله از سوی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزارو برندگان خود را شناخت. به گزارش پیک ملت، شریف اسلامی رئیس حوزه هنری با بیان این خبر گفت:این مسابقه با موضوعات بحران زلزله و آسیب های پس از وقوع زلزله در سی سخت

کد خبر : 21002
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
معرفی برندگان مسابقه عکس درجستجوی امید با موضوع زلزله سی سخت

پیک ملت، مسابقه عکس در جستجوی امید ویژه شهروندان شهرسی سخت با موضوع زلزله از سوی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزارو برندگان خود را شناخت.
به گزارش پیک ملت، شریف اسلامی رئیس حوزه هنری با بیان این خبر گفت:این مسابقه با موضوعات بحران زلزله و آسیب های پس از وقوع زلزله در سی سخت ،کمک های مومنانه گروههای جهادی و مردمی در شهر سی سخت و همچنین نشاط و امید در زندگی این مردم برگزار شد.
اسلامی بیان داشت تعداد ۳۰۰ اثر عکس موبایلی و دوربین از شهروندان شهر سی سخت و روستاهای حومه آن دریافت کردیم که پس از داوری ۸ اثربرگزیده و معرفی شدند .
رئیس حوزه هنری با اشاره به برگزیدگان مسابقه گفت:ابوالفضل محمد خانی ،حورماه خلیلی،محمد رضا رسولی،فاطمه یزدانی،میلاد محمدی،احمد رحیمی زاده،مجتبی فرخی و زیبا رضوانی شرکت کنندگانی هستند که آثارشان در مسابقه عکس در جستجوی امیدبرگزیده شد.
وی تصریح کرد:تصمیم داشتیم که طی مراسمی در شهر سی سخت از برگزیدگان این مسابقه تجلیل به عمل آید اما با توجه به گسترش ویروس کرونا و شرایط نامساعد منطقه مراسمی برگزار نخواهد شد وجوایز برندگان به حساب آنها واریز می گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.