دعوت از مردم نیکوکار جهت کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان

  پیک ملت، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت تا با مشارکت در برنامه‌های ماه مبارک رمضان یاریگر نیازمندان باشند. به گزارش پیک ملت،  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، در مصاحبه با صداوسیمای مرکز استان، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و روزه‌دار، گفت: با

کد خبر : 20503
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
دعوت از مردم نیکوکار جهت کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان

 

پیک ملت، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت تا با مشارکت در برنامه‌های ماه مبارک رمضان یاریگر نیازمندان باشند.

به گزارش پیک ملت،  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، در مصاحبه با صداوسیمای مرکز استان، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و روزه‌دار، گفت: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان هرساله برنامه‌های متنوعی برای کمک به نیازمندان تدارک دیده می‌شود، امسال نیز به روال سال‌های گذشته و با توجه به شرایط کرونایی با یک سازوکار جدید، طرح اطعام مهدوی در استان اجرایی شده است.
وی با اشاره به اینکه به‌منظور اجرای این طرح، ۳۵ آشپزخانه مهدوی در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: در این خصوص دو برنامه یکی پخت ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان و دیگری تهیه ۴۵ هزار بسته غذایی خشک برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان با مشارکت خیران و نیکوکاران و با رعایت دستورات بهداشتی در دستور کار کمیته امداد است.
مبشری گفت: در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان مردم خیر و نیکوکار استان بیش از ۱۸۲ میلیون تومان در قالب ۳۵۰۰ پرس غذای گرم و کمک‌های نقدی و کالایی به نیازمندان این نهاد کمک کرده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت کرد تا با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد در این ماه مبارک رمضان یاریگر نیازمندان باشند.
مبشری بابیان اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری این نهاد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار است، تأکید کرد: علاوه بر این نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کدهای دستوری #۱۴* و #۸۸۷۷* و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۸۷۷ با مشارکت در طرح‌های کمیته امداد یاریگر نیازمندان باشند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.