نجات جان مرد ۴۱ ساله با بالگرد اورژانس ۱۱۵ در کوههای کاکان

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان از نجات مرد ۴۱ ساله در ارتفاعات کاکان خبر داذ. به گزارش پیک ملت ،به نقل از  روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی، جهانبخش وحدت نژاد گفت: امروز ظهر ساعت ۱۳:۱۵طی تماس با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر سقوط آقای

کد خبر : 20478
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
نجات جان مرد ۴۱ ساله با بالگرد اورژانس ۱۱۵ در کوههای کاکان

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان از نجات مرد ۴۱ ساله در ارتفاعات کاکان خبر داذ.
به گزارش پیک ملت ،به نقل از  روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی، جهانبخش وحدت نژاد گفت: امروز ظهر ساعت ۱۳:۱۵طی تماس با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر سقوط آقای ۴۱ ساله در کوه های منطقه کاکان، بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای کاکان به محل حادثه اعزام ولی با توجه به صعب العبور بودن منطقه، بعد از ارتباط با فرد تماس گیرنده (ویزیتور) و مشخص شدن محدوده ی سقوط بیمار، کارشناسان اورژانس ۱۱۵، به همراه تجیهزات درمانی خود و با پای پیاده به دل کوه زدند.
وحدت نژاد افزود: با توجه به دشواری مسیر، ضمن درخواست بالگرد از سوی پرسنل پایگاه جاده ای کاکان، پرسنل فداکار با احتمال اینکه بالگرد امکان مناسبی جهت فرود نداشته باشد همچنان به کوه پیمایی خود ادامه داده تا فراتر از وظیفه و مسئولیت حرفه ای خود، هر آنچه را در توان دارند برای نجات بیمار بکار گرفته و جلوه ای دیگر از آزادگی و رشادت دفاع مقدس گونه این نهاد خدمت رسان را رقم زنند.

وی با بیان اینکه نیروهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ در این ماموریت ۵ ساعته و با پای پیاده، به محل حادثه اعزام شدند، گفت:
لازم به ذکر است مطابق پروتکل های امداد و درمان در مناطق صعب العبور و کوهستانی که اورژانس ۱۱۵ تجهیزات و امکانات صعود و انتقال مصدوم را ندارد اما با توجه به وظیفه انسانی جهت نجات بیمار از هیچ گونه کوشی دریغ نورزیدند.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ در پایان ضمن تشکر از زحمات پرسنل اورژانس ۱۱۵ جناب آقایان نیکویی و روئین تن افزود: این ماموریت در نهایت با پشتیبانی بالگرد اورژانس هوایی ۱۱۵ یاسوج و انتقال بیمار به مرکز درمانی شهید بهشتی (ره) یاسوج به پایان رسید.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.