سقوط دختر ۱۲ ساله از ارتفاع در کوه های لوداب / اقدام فوری نیروهای اورژانس ۱۱۵

پیک ملت، سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان از اقدام به موقع و  نجات جان دختر ۱۲ ساله در ارتفاعات لوداب توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ خبرداد. به گزارش پیک ملت، ، جهانبخش وحدت نژادگفت: امروز ساعت ۳ عصر طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج مبنی بر کمک به دختر ۱۲ ساله ای که به دلیل سقوط

کد خبر : 20110
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
سقوط دختر ۱۲ ساله از ارتفاع در کوه های لوداب / اقدام فوری نیروهای اورژانس ۱۱۵

پیک ملت، سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان از اقدام به موقع و  نجات جان دختر ۱۲ ساله در ارتفاعات لوداب توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ خبرداد.

به گزارش پیک ملت، ، جهانبخش وحدت نژادگفت: امروز ساعت ۳ عصر طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج مبنی بر کمک به دختر ۱۲ ساله ای که به دلیل سقوط از ارتفاع در کوه های لوداب دچار آسیب و صدمات شدید شده بود بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ لوداب به محل حادثه اعزام شد.
وی افزود: با توجه به صعب العبور بودن مسیر، تکنسین های اورژانس ۱۱۵ پس از یک ساعت پیمایش طاقت فرسا در کوه بر بالین فرد مصدوم رسیدند و بعد از انجام حمایت های درمانی اولیه و کنترل خونریزی،مصدوم را به سمت آمبولانس حرکت دادند.
وحدت نژاد ادامه داد: با توجه به شرایط نامساعد مصدوم و امر مدیریت زمان جهت نجات جان دختر ۱۲ ساله توسط تکنسین های اورژانس لوداب درخواست بالگردداده شد.
وی اظهار داشت: بلافاصله بالگرد اورژانس به سمت محل حادثه به پرواز درآمد و در بین مسیر مصدوم تحویل بالگرد داده شد.
در پایان وحدت نژاد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تکنسین ها، آقایان پارسه و ربانی گفت: در نهایت مصدوم توسط بالگرد اورژانس به مرکز درمانی در شهر یاسوج انتقال داده شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.