تکذیبیه یک خبر؛ اجرای ساختمان برای ایجاد محدودیت ترافیکی و حفظ جان مردم

  در پی انتشار خبر منتشر شده از یک پایگاه خبری استانی مبتثنی بر تجاوز یک ساختمان در شهر یاسوج به حریم خیابان با توجه به شواهد، مدارک و استعلامات مراجع ذیربط تکذیبیه ای صادر شد. به گزارش پیک ملت ،  در پی انتشار خبر تجاوز یک ساختمان در شهر یاسوج به حریم خیابان که

کد خبر : 17646
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
تکذیبیه یک خبر؛  اجرای ساختمان برای ایجاد محدودیت ترافیکی و حفظ جان مردم

 

در پی انتشار خبر منتشر شده از یک پایگاه خبری استانی مبتثنی بر تجاوز یک ساختمان در شهر یاسوج به حریم خیابان با توجه به شواهد، مدارک و استعلامات مراجع ذیربط تکذیبیه ای صادر شد.

به گزارش پیک ملت ،  در پی انتشار خبر تجاوز یک ساختمان در شهر یاسوج به حریم خیابان که در تاریخ ۲۲ آبان ماه از یک پایگاه خبری استانی منتشر شد با توجه به ارائه مدارک مستند و مستدل از سوی مالک ساختمان و توضیحات شهردار در این خصوص ادعای برخی ساکنین این کوچه رد شده و اجرای ساختمان مذکور به شکل کنونی کاملا قانونی و بر اساس طرح های ابلاغیه بوده است.

بر اساس این گزارش ساختمان مطروحه که در بلوار قرنی روبروی بیمارستان شهید جلیل واقع شده است با توجه به تصویبیه و ابلاغ از سوی کمیسیون ماده ۵ به شکل کنونی اجرا شده و تمام مدارک لازم از جمله پروانه ساخت و سند را داراست.

 

شهردار یاسوج نیز که در یک برنامه تلویزیونی به همراه معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان شرکت کرده بود بر این مورد صحه گذاشته و گفت:این شکل ساخت در خیابان مذکور دقیقا وفق ظوابط محدودیت های ترافیکی که به تایید شورای ترافیک شهرستان و استان رسیده اجرا شده است.

وی افزود: این معارضین است بین دو شهروند و دقیقاً مُر اجرای مصوبه شورای ترافیک است که برای ورود به یک معبر بزرگ ایجاد می کند که اتومبیل با سرعت دلخواه وارد بلوار شهید قرنی نشود.

مقدم گفت: شهرداری مجری اجرای مصوبات شورای ترافیک است و این شورا دقیقاً این مورد را تایید کرده و همسایه روبرویی می گوید من چون پیش آمدگی را رعایت کرده ام و حقوق خود را از شهرداری گرفته ام این شخص نیز باید همان کار را انجام دهد و چنین چیزی در شورای ترافیک رد خواهد شد.

به این موضوع ما بارهای با ورود کردیم و این رای اجرای ساختمان نیز قانونی است.

سید عیسی حسنی معاون پیشگیری از جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز که در برنامه شرکت کرده بود در این خصوص گفت: موضوع ساختمان مذکور را به ما ارجاع داده شد و شهروندان خواستار پیگیری موضوع شدند.

حسنی افزود: بعد از درخواست های مکرر شهروندان از شهرداری برای این موضوع توضیح خواستیم که این ارگان در نامه‌ای برای ما نوشت که این ساختمان مطروحه مطابق ضوابط قانونی برپا شده است.

در همین خصوص مالک این ساختمان نیز مدارکی دال بر قانونی بودن کار خود ارسال کرده که در زیر می توانید مشاهده کنید:

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.