شمار جانباختگان کووید۱۹ کهگیلویه وبویراحمد به ۳۹۷ نفر رسید

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگانبه کووید۱۹ کهگیلویه و بویراحمد به ۳۹۷ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داد. به گزارش پیک ملت ؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۷۱ بیمار مبتلای

کد خبر : 16333
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
شمار جانباختگان کووید۱۹ کهگیلویه وبویراحمد  به ۳۹۷ نفر رسید

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگانبه کووید۱۹ کهگیلویه و بویراحمد به ۳۹۷ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داد.

به گزارش پیک ملت ؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۷۱ بیمار مبتلای قطعی در بیمارستان های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۱ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۰۹۱۸ مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از  ۴۰۴ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج که شامل تست های pcr و سریع بودند حدود ۴۰ درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، لنده ،بهمئی  و دنا می باشند.با توجه به روند افزایشی موارد مبتلا در شهرستان لنده بنظر می رسد در طی روزهای آینده به وضعیت نارنجی و حتی قرمز برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:  آمار مبتلایان امروز نسبت به روزهای گذشته افزایش چشمگیری داشته که نشان از کاهش میزان رعایت دستورالعمل ها و عادی انگاری بیماری توسط  بعضی از مردم طی روزهای گذشته بوده است.

وی تصریح کرد: ادارات، بانک ها، صنوف و بیمارستانها و موسسات پزشکی باید دقت بیشتری در پروتکل های بهداشتی داشته باشند زیرا پرتجمع ترین مکان ها طی روزهای اخیر بوده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.