شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه وبویراحمد به مرز ۴۰۰نفررسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که شمار قربانیان کرونای استان به ۳۹۶ نفر رسید.به گزارش پیک ملت؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۸۱ بیمار مبتلای قطعی در بیمارستان هایکرونای استان بستری هستند که از این تعداد ۱۸ نفر در

کد خبر : 16253
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه وبویراحمد به مرز ۴۰۰نفررسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که شمار قربانیان کرونای استان به ۳۹۶ نفر رسید.به گزارش پیک ملت؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۸۱ بیمار مبتلای قطعی در بیمارستان هایکرونای استان بستری هستند که از این تعداد ۱۸ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. خوشبختانه دیروز مورد  بستری جدید  کرونایی در بیمارستانهای استان وجود نداشته است .

وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۰۸۱۴ مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از  ۱۹۹ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج که شامل تست های pcr و سریع بودند حدود ٢۶ درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت  در شهرستانهای بویراحمد، کهگیلویه و گچساران و چرام می باشند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:  با رفع برخی از محدودیت ها شاهد افزایش قابل توجهی از تردد ها در سطح شهر هستیم که این خود هشدار دهنده است و احتمال افزایش شیوع بیماری را در پی دارد.

وی اذعان داشت: صنوف، بانکها و ادارات باید در رعایت پروتکل ها توجه بیشتری داشته باشند. لذا چنانچه رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی را ننمایند با بازرسی و نظارت های صورت گرفته هر گونه تخلف در صنوف، ادارات و بانک ها منجر به پلمپ آنها برای مدت مشخصی خواهد شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.